۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۲۱۱۰
با شرکت ۱۸۸ نفر از طلاب خواهر

برگزاری هشتمین دوره مسابقات علمی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

هشتمین دوره مسابقات علمی سطح دو و چهارمین دوره مسابقات علمی سطح سه در رشته های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول به طور همزمان در همه مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری هشتمین دوره مسابقات علمی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ هشتمین دوره مسابقات علمی سطح دو و چهارمین دوره مسابقات علمی سطح سه در رشته های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول به طور همزمان در همه مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

خانم اکبری، معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: این مسابقات هر ساله در مدارس علمیه خواهران استان با حضور طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۸۸ نفر از طلاب خواهر در این دوره از مسابقات علمی شرکت کردند، افزود: به منظور ایجاد هماهنگی و یکسان سازی سطح سؤالات، طرح سؤال مرحله مدرسه ای همانند سالهای گذشته در این استان از سوی مدیریت استانی صورت گرفت.

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصحیح سؤالات و اعلام نتایج مرحله نخست از سوی مدارس علمیه انجام می گیرد، اظهار کرد: پس از تعیین شدن نتایج مرحله مدرسه ای نفرات راه یافته به مرحله استانی معین خواهند شد و این مسابقه علمی تا مرحله کشوری نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری در دوره های گذشته المپیادهای علمی جزء چند استان برجسته در این مسابقات بوده است، افزود: امیدوار هستیم امسال نیز شاهد درخشش طلاب در عرصه این رقابت علمی در سطح کشور باشیم.

خانم اکبری با بیان اینکه برگزاری مسابقات المپیاد فرصتی مناسب برای ایجاد رقابت علمی سالم بین طلبه ها است، گفت: به یقین حضور طلاب در این مسابقات، فرصت سنجش علمی و شناسایی علمی طلاب را فراهم می کند.

مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه شناسایی استعداد علمی طلاب فرصتی برای هدایت تحصیلی و هدفمند شدن تحصیل آنان در حوزه بوده و به رشد و ارتقای علمی طلبه کمک می کند، تصریح کرد: به یقین برگزاری مسابقات علمی نقش مهمی در رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خواهد داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۱۲

29 Dec 2019