۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۳۸۴۰
کارشناس مسائل فرهنگي :

ماهواره فرهنگ اصيل ايراني را مي گيرد

يک کارشناس مسائل فرهنگي گفت:ماهواره فرهنگ اصيل ايراني را مي گيرد و فرهنگ غرب را به خانواده ها تجويز مي کند.
ماهواره فرهنگ اصيل ايراني را مي گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، پژمان سيفي کارشناس مسئل فرهنگي در جمع خواهران نمازگزار در مسجد جامع شهر اردل مهمترين و اساسي ترين معضل ماهواره را تطابق نداشتن بسياري از فرهنگهاي دنيا با فرهنگ ديني و چارچوب اعتقادي ما عنوان کرد و گفت: ماهواره به عنوان وسيله اي خانمانسوز، عامل نابودي عزت و غيرت، سم مهلک و نابود کننده جوانان از توطئه هاي شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب براي ضريه زدن به فرهنگ ملي و ديني ملت ايران است.

سيفي با تاکيد بر تحکيم بنياد خانواده اظهار داشت: نبايد راه را براي ورود شيطان در قلب‌ها باز کرد و نگاه حرام، دين انسان را از بين مي‌برد.

وي افزود: مردم نبايد ماهواره را که ابزار گناه است در خانه‌هايشان داشته باشند و بهتر است هر فردي داوطلبانه آن را تحويل نيروي انتظامي دهد.

اين کارشناس مسائل فرهنگي بيان کرد: دشمنان ما به‌ويژه آمريکا مي‌خواهد فرهنگ اصيل را از خانواده‌هاي ما بگيرد ،‌ با ورود مدهاي غربي که وارد جامعه مي‌شود، زنان و دختران به تدريج به سمت اين مدها گرايش پيدا کرده و چادر که بزرگترين اصالت زن ايراني و مسلمان است به فراموشي سپرده مي‌شود.

سيفي اظهارداشت:شبکه‌هاي ماهواره به‌ دنبال نابود کردن حجاب و عفاف هستند و منافع خود را در رواج بي‌بند‌و‌باري مي‌بينند. گوشي‌هاي همراه بخشي از ماهواره هستند و نبايد به خيال اطمينان داشتن به فرزندمان آن را به‌ راحتي در اختيارش قرار دهيم و رهايش کنيم.



انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۷:۲۵

30 Dec 2019