۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۲۶۶۰
کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

کمبود امکانات آموزشي درروستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده است

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: در بخش مرکزي شهرستان اردل پنج خانه قرآن و موسسه فعاليت دارند که کمبود امکانات آموزشي در روستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده و اميدواريم در اعتبارت امسال نگاه ويژه اي به اين شهرستان شود.
کمبود امکانات آموزشي درروستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار کرد: بخش مرکزي شهرستان اردل با دارا بودن ۱۰ موسسه و خانه قرآن در برنامه هاي قرآني فعاليت خوبي دارند.

حسيني افزود: شهر اردل با دارا بودن دو موسسه فعال و چهار خانه قرآن در برنامه هاي قرآني فعاليت خوبي در زمينه آموزش قرآن روخواني و روانخواني، دروه هاي آموزشياري، و تربيت معلم قرآن دارند که بالغ بر۲۰۰ قرآن آموز هرساله بهرمند مي شوند.

وي با بيان اينکه در بخش مرکزي شهرستان اردل پنج خانه قرآن و موسسه فعاليت دارند که کمبود امکانات آموزشي در روستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده که اميدواريم در اعتبارت امسال نگاه ويژه اي به اين شهرستان شود اظهار کرد: اين بخش با بيش از ۳۵ هزار نفر جمعيت ۱۰ موسسه و خانه قرآن فعال دارد که نمي تواند پوشش کاملي براي آموزش و رشد برنامه هاي قرآني در اين بخش باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۰۷

30 Dec 2019