۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۶۶۲۰

روز کودک با رنگ نذر طبيعت در چهارمحال و بختياري

ويژه برنامه بزرگداشت روز کودک در کانون هاي پرورش فکري کودک و نوجوان شهرستان بروجن با آموزش‌هاي زيست محيطي و توزيع اقلام فرهنگي نذر طبيعت همراه شد.
روز کودک با رنگ نذر طبيعت در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ به مناسبت هفته ملي کودک (۱۵ تا ۲۰ مهرماه) در روز کودک و محيط زيست، گارگاه آموزشي محيط زيست ويژه کودکان و نوجوانان در شهرهاي بروجن، فرادنبه و گندمان برگزار شد، اين برنامه به همت اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بروجن در کانون‌هاي پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهرستان برگزار شد.

محيط بانان در کنار کارشناسان محيط زيست و مربيان اين کانون ها ضمن آشنا نمودن کودکان با مفاهيم محيط زيست، آنها را با چگونگي حفظ اين ميراث آشنا کردند، در کنار اجراي برنامه هاي متنوع، اقلام فرهنگي زيست محيطي با موضوع چگونگي حفظ جنگل با همکاري بخش خصوصي در قالب نذر طبيعت بين شرکت کنندگان توزيع شد.

گفتني است آموزش‌هاي زيست‌محيطي مفيد دوران کودکي قطعاً راهکاري مؤثر نه‌تنها براي حفظ طبيعت، بلکه براي لذت بردن و منتفع شدن از مزاياي متعدد آن است.

تحقيقات نشان مي‌دهد بسياري از گفتارها، دغدغه‌ها و رفتارهاي بزرگسالان حتي غلو درباره گذشته و به تصوير کشيدن دنيايي بکر و پاک‌تر، همه مي‌تواند اطلاعاتي مفيد براي درک واقع‌بينانه‌تر از طبيعت در اختيار کودکان قرار دهد و اين تجربه‌اي مستقيم و مفيد است که مي‌تواند اهميت حفاظت از طبيعت را بالاخص در نزد کودکان چندين و چند برابر کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۳:۵۱

11 Jan 2020