۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۲۰۳۹
پيام رئيس دانشگاه شهرکردبه مناسبت 16 آذر

16 آذر، روز دانشجو نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت و مظهر ايثار است

دکتر شايان شامحمدي گفت:نام گذاري روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو که نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت، مظهر ايثار و استقلال و آزادي است یادآور حق طلبي مردمي است که با تاسي به سالار شهيدان در راه مبارزه با استکبار و دنياپرستان از نثار خون خويش دريغ ندارد.
16 آذر، روز دانشجو نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت و مظهر ايثار است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، رئيس دانشگاه شهرکرد در پيامي به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو اين روز را به جامعه دانشگاهي و دانشجويان استان تبريک گفت که متن آن به شرح ذيل است:

۱۶ آذر روز استکبارستيزي و آزاديخواهي ملت ايران است که با خون شهيدان دانشجو، مهدي شريعت رضوي، احمد قندچي و مصطفي بزرگ نيا تقدس يافته است.

نام گذاري روز ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو که نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت، مظهر ايثار و استقلال و آزادي است براي هميشه يادآور حق طلبي مردمي است که با تاسي به سالار شهيدان در راه مبارزه با استکبار و دنياپرستان از نثار خون خويش دريغ ندارد.

دانشگاه شهرکرد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ۱۶آذر و تبريک اين روز به دانشجويان و دانشگاهيان، ياد آور مي شود جامعه دانشگاهي چشم و چراغ و نبض تپندۀ کشور بوده و همچنان با بصيرت، جهاد علمي و با استفاده از تمام پتانسيل ها در سنگر علم و فرهنگ حضوري فعال دارد و در راه پيشرفت کشور عزيزمان خواهد کوشيد.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۴۹

29 Dec 2019