۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۱۹۰۸۹
بسيجي نمونه استان:

استفاده از ظرفيت مردمي بسيج موجب موفقيت در همه عرصه هاست

فرمانده پايگاه بسيج روح الله و بسيجي نمونه استان: مسئولين از ظرفيت عظيم بسيج غافل نشوند و بسيج را همدل و همراه خود در جهت پيشبرد اهداف نظام و انقلاب بدانند.
استفاده از ظرفيت مردمي بسيج موجب موفقيت در همه عرصه هاست
فرمانده پايگاه بسيج روح الله و بسيجي نمونه استان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به سوابق خود بيان داشت: از دوران کودکي به حضور در برنامه هاي بسيج علاقه مند بودم و از سال ۱۳۸۰ به طور تخصصي و جدي فعاليتهاي خود را در بسيج آغاز کردم.

عليرضا مظفري افزود: از سال ۸۹ به عنوان فرمانده پايگاه بسيج روح الله شهرکرد انتخاب شدم و قبل از آن نيز فرمانده پايگاه دانشکده کشاورزي دانشگاه شهرکرد بودم و چند سال نيز به عنوان جانشين فرمانده پايگاه و عضو شوراي حوزه حضرت رسول(ص) شهرکرد انجام وظيفه نمودم.

مظفري بيان داشت: در سال ۱۳۸۷ به عنوان بسيجي نمونه استان چهارمحال و بختياري انتخاب شدم و اکنون نيز دوران کارشناسي ارشد رشته علوم سياسي را مي گذرانم.

وي اظهار داشت: حوزه حضرت رسول(ص) و پايگاه روح الله اين حوزه از بهترين و فعالترين برنامه هاي بسيج را در طول سال برعهده دارند که از جمله مي توان به برگزاري اختصاصي جشن نيمه شعبان شهرکرد، جشنواره پارک جانبازان و طرح ارتقاء امنيت پارک جانبازان و گودال چشمه را نام برد.

مظفري با اشاره به نقش و جايگاه بسيج در کشور تصريح کرد: بسيج يك نهاد انقلابي است كه از توده مردم و آحاد جامعه تشكيل شده است و اين ابتکار امام خميني(ره) براي استفاده از ظرفيت مردمي براي بسط و تعالي انقلاب بود.

وي تاکيد کرد: بسيج مجموعه اي است که با اتکاء به حضور مقتدرانه وخالصانه مردم نه تنها در بعد نظامي آمادگيهاي لازم را کسب کرده بلکه قادر است متناسب با شرايط مختلف هر نوع ماموريت را اعم از فرهنگي اجتماعي سازندگي امنيتي را به راحتي اجرا کند.

مظفري افزايش بينش و آگاهي و بصيرت، تقويت قوه تشخيص حق از باطل و ولايتمداري و پايبندي به اصول اسلام و انقلاب را از جمله رسالتهاي بسيجيان در اين برهه زماني عنوان کرد.

وي خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفيت مردمي بسيج موجب موفقيت در همه عرصه هاست و مسئولين از اين ظرفيت عظيم غافل نشوند و بسيج را همدل و همراه خود در جهت پيشبرد اهداف نظام و انقلاب بدانند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۴:۳۹

7 Jan 2020