۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۵۲۹۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران نباید از منافع دولت به نفع نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تحت هیچ شرایطی مدیران و مسئولان دولتی نباید از نام و منابع دولت و پست دولتی‌شان به نفع یا ضرر نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند.
مدیران نباید از منافع دولت به نفع نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اعتبارات عمرانی تملک استانی دو هفته قبل به خزانه واریز شد و اندکی از اعتبارات ردیف‌های ملی-استانی به خزانه واریز شده است.

سلیمانیبا اشاره به اینکه موجودی چند دستگاه در این استان زیاد است ادامه داد: نیاز است دستگاه‌هایی چون آب و فاضلاب و نوسازی مدارس تحرک قوی‌تری داشته باشند.

وی بیان داشت: لازم است مدیران ارگان‌های استانی در وزارتخانه‌ها پیگیر مسائل و اعتبارات مربوط به دستگاه خود باشند کمبود یا کوتاهی در این زمینه بر به دلیل سهل‌انگاری مدیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیرانی که ردیف‌های ملی دارند باید از همین الان برای وصول‌ به تهران رفته، پیگیرهای لازم برای دریافت آن را صورت دهند.

سلیمانی تاکید کرد: ۸ هزار میلیارد ریال به آب شهری و روستایی در کشور تخصیص داده شد اما متاسفانه سهم چهارمحال و بختیاری از این اعتبارات کم است پس نباید دست روی دست بگذاریم تا اعتبارات استان کم شود.

وی حضور نمایندگان فعلی در جلسات شورای برنامه‌ریزی، شورای اداری، و جلسات قانونی را الزامی عنوان و تاکید کرد: این الزام به این دلیل است که این افراد اگر هم در انتخابات رای نیاورند تا ۷ خرداد ۹۵ هنوز نماینده خواهند بود و باید طبق وظیفه در این جلسات حضور فعال داشته باشند.


استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید توجه شود درآستانه انتخابات نمایندگان مجلس در اذهان عمومی مردم ایجاد شاعبه نکنند.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی مدیران و مسئولان دولتی نباید از نام و منابع دولت و پست دولتی‌شان به نفع یا ضرر نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه نباید حریم نمایندگان تا روز آخر شکسته شود تصریح کرد: باید برای رسیدن به این امر مسئولان قانون را رعایت کنند تا دچار چالش و مشکلات نشوند.

در انتهای این جلسه چند طرح به رای‌ گذاشته شد و طرح احداث کلانتری ۱۲ جانبازان لردگان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۷۴ مترمربع از اراضی ملی بخش مرکزی لردگان، طرح حفر چاه حریمی در زمینی به مساحت ۳۰ مترمربع از اراضی پلاک فرعی – اصلی بخش بازفت، طرح طوبی در زمینی به مساحت ۶/۲۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان اردل و طرح انتزاع محله چالشتر از محدوده مطرح جامع شهر شهرکرد و تبدیل آن به نقطه شهری به تصویب رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: سال گذشته با حضور در چالشتر با درخواست بزرگان چالشتر برای انتزاع این محله از شهرکرد روبه‌رو شدم که بعد از رایزنی‌های صورت گرفته باید روند قانونی این طرح طی شود و مدتی طول خواهد کشید ولی اعتقاد دارم با این کار اهالی این منطقه از نظر خدمات شهری دچار مضیقه خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۹

15 Jan 2020