:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> کوهي از زباله در دل جنگل‌، مسئولين چه مي‌كنند؟!+تصویر | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۲۸۷۱۹

کوهي از زباله در دل جنگل‌، مسئولين چه مي‌كنند؟!+تصویر

زباله‌هاي شهر لردگان در محلي در ميان جنگل دفع مي‌شود که مشکلات زيادي را براي ساکنان منطقه و نيز محيط زيست به وجود آورده است.
کوهي از زباله در دل جنگل‌، مسئولين چه مي‌كنند؟!+تصویر
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ زباله‌هاي شهر لردگان در محلي در ميان جنگل دفع مي‌شود که مشکلات زيادي را براي ساکنان منطقه و نيز محيط زيست به وجود آورده است.



وجود زباله در ميان اين درختان انبوه، علاوه‌بر اينکه باعث آلودگي جنگل مي‌شود، با وزش باد زباله‌ها در تمام جنگل پخش شده و چهره نامطلوبي به طبيعت زيباي منطقه داده است.
 
روستاهاي اطراف نيز از اين مشکل بي‌نصيب نمانده‌اند و علاوه بر بوي نامطبوع زباله، دود ناشي از حريق نيز زندگي را براي ساکنان آنها سخت کرده است.










انتهاي پیام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۷:۴۵

26 Dec 2019