۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۰۷۸۹
حال و هواي مدارس ابتدايي شهرستان بن

يازده کلاس درس ابتدايي که چشم به راه معلم هستند

با گذشت پنج روز از شروع سال تحصيلي هنوز گزارش‌هاي مردمي درخصوص نبود معلم در برخي از دبستان‌هاي شهرستان بن به گوش مي‌رسد
يازده کلاس درس ابتدايي که چشم به راه معلم هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛ بعد از خانواده‌، مدرسه در رشد اجتماعي و شخصيتي کودک نقش بسزايي دارد در مدرسه کودک با تقليد از معلم و دوستان، خود را شبيه به آنها مي‌کنند و همانندسازي مي‌کنند و با تقليد حرکات و رفتار آنها به الگوسازي مي‌پردازند.

امروزه آموزش و پرورش به عنوان يک نهاد اجتماعي که وظيفه تعليم و تربيت افراد جامعه را برعهده دارد، از سوي آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولين و انديشمندان مورد توجه و تاکيد قرار گرفته است و همگي براين باور هستند که رشد و توسعه يک کشور به پرورش انسان هاي آگاه و برخوردار از مسئوليت بستگي دارد.

با گذشت پنج روز از شروع سال تحصيلي هنوز گزارش‌هاي مردمي درخصوص نبود معلم در برخي از دبستان‌هاي شهرستان بن به گوش مي‌رسد.

کمبود آموزگار در مقطع ابتدايي ازجمله مشکلاتي بود که قبل از شروع سال تحصيلي اخبار مختلفي درباره آن منتشر شد، مسئولان آموزش و پرورش کشور هربار در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص کمبود نيروي انساني به‌ويژه در مقطع ابتدايي، از تدابير مختلف براي حل اين معضل خبر مي‌دادند.

در آموزش و پرورش شهرستان بن در قسمت‌هايی کمبودهايي وجود دارد و هميشه مورد نقد و پيگيري قرار گرفته است، خدمات خوبي هم در کشور انجام شده که شهرستان بن هم از آن مستثنا نبوده، اما نه آن طور که حق اين منطقه بوده است، و انتظار داريم در دولت يازدهم اقدامات خوبي انجام شود.

آموزش و پرورش شهرستان بن اقدامات و کارهاي خوبي در راستاي زيباسازي مدارس انجام داده است اما اگر مدرسه و کلاسي معلم نداشته باشد اين فضاي زيبا و زيباسازي به چه کاري مي آيد؟؟

روزي که همه ديوارها، ميزها و صندلي هاي مدرسه که از خواب تابستاني بيدار شده اند، به روي اهالي درس و دانش لبخند مي زنند و دانش آموزان با شوق به سر کلاس ها مي روند ولي....

از آموزگاري که الفباي زندگي را ياد بدهد خبري نيست...

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۴۵

29 Dec 2019