۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۶۱۸۹
سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

25 هيئت مذهبي شهرستان اردل در سامانه طوبي ثبت نام کردند

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل از ثبت 25 هيئت مذهبي شهرستان اردل در سامانه طوبي خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح پايگاه اطلاعاتي تشکل هاي مذهبي قابل‌ دسترسي خواهد بود.
25 هيئت مذهبي شهرستان اردل در سامانه طوبي ثبت نام کردند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام حميد بهرامي فيل آبادي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار کرد: در شهرستان اردل ۱۰۰ هيئت مذهبي فعاليت مي کنند که تاکنون ۲۵ هيئت مذهبي اين شهرستان در سامانه طوبي ثبت و تائيد نهايي شد.

حجت‌الاسلام بهرامي افزود: علي‌رغم اطلاع‌رساني هاي مکرر به مسئولين هيئت هاي مذهبي شهرستان به دليل محروم بودن شهرستان، نبود امکانات، روستايي و صعب العبور بودن منطقه تاکنون هيچکدام از مسئولين هيئت ها، هيئت خود را در سامانه طوبي ثبت نکردند.

وي بيان داشت: در اين خصوص به همت کارشناس فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي شهرستان با توجه به نبود امکانات اوليه در اداره ازجمله دستگاه اسکن رنگي کارشناس مذکور با وسايل اوليه ازجمله گوشي تلفن همراه مدارک مسئولين هيئت ها را وارد سامانه طوبي و اقدام به ثبت و تائيد ۲۵ هيئت مذهبي در سامانه نمود.

بهرامي تصريح کرد: با اجراي اين طرح پايگاه اطلاعاتي تشکل هاي مذهبي قابل‌ دسترسي خواهد بود.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل به مزاياي اجراي طرح طوبي اشاره کرد و يادآور شد: اين طرح گام مهمي در ساماندهي هيئت‌هاي مذهبي است و بانک اطلاعاتي هيئت‌ها در دسترس خواهد بود و فعاليتها هم منسجم مي شود و در تدوين و برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي فرهنگي در اختيار مسئولان قرار گرفته و همچنين با اجراي اين طرح فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي در شهرستان اردل تسريع مي شود و کيفيت فعاليت ها تقويت مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۳:۴۶

30 Dec 2019