۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۱۵۰۹

بهترين و غم انگيز ترين خبر سال ۱۳۹۳ از ديدگاه مسئولين شهرستان بن

در آخرين روزهاي سال مسئولين شهرستان بن بهترين و غم انگيز ترين خبر سال ۱۳۹۳ خود را عنوان کردند.
بهترين و غم انگيز ترين خبر سال ۱۳۹۳ از ديدگاه مسئولين شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، در آخرين روزهاي سال ۱۳۹۳ مسئولين شهرستان بن طي گفت و گويي با خبرنگار زنگ خبر، بهترين و غم انگيز ترين خبر سال خود را عنوان کردند که در زير پاسخ برخي از آنان را مي خوانيد:



کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، بهترين خبر سال را خبري دانست که بلافاصله بعد از مطرح شدن اين سوال به ذهن بيايد.

اکبريان بهترين خبر سال خود را تولد فرزند خود دانست و دردناک ترين خبر را خبر حمله به علي مطهري در شيراز عنوان کرد.


سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، بهترين خبر سال خود را پس از بهبودي حال مقام معظم رهبري، موفقيت سپاه در فرهنگ سازي و آگاه سازي مردم در برابر آسيب هاي ماهواره دانست و افزود: با برگزاري نشست ها و جلسات متعدد وقتي حضور داوطلبانه مردم را براي تحويل ماهواره هاي خود در سراسر کشورشاهد بوديم بهترين خبر برايمان بود چراکه با اين اقدام توانستيم بخشي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري را در جهت فرهنگ مرتفع کنيم.

وي افزود: گرچه هنوز ابتداي راه هستيم اما اميدواريم در سال آينده بتوانيم بيش از امسال براي اين امر قدم برداريم.

موسوي بدترين خبر سال را اهانت به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) دانست و گفت: دردناک ترين خبر، خبر هتاکي دشمنان اسلام به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) بود که آن هم با بصيرت امام خامنه اي به يک فرصت براي انقلاب اسلامي ايران تبديل شد.



محسن اسماعيلي رئيس آموزش و پرورش شهرستان بن نيز در گفت و گويي با خبرنگار زنگ خبر، بهترين خبر را تشرف فرزندش به خانه خدا دانست و افزود: در مسائل داخلي کشور نيز عملکرد خوب قوه قضاييه در برخورد قاطعانه با مفاسد مالي مي توان عنوان کرد.

وي بدترين خبر را نيز فسادهاي مالي صورت گرفته دانست و در کنار اين حمله به علي مطهري در شيراز نيز ياد کرد.



نجفقلي اکبري رئيس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، بهترين خبر را شروع خدمت خود در اين اداره و خدمت رساني به مردم عنوان کرد و بدترين خبر را خبر حذف سبد کالا از اين اداره که کمکي به مردم نيازمند بود دانست.



سعيد اماني سرپرست شهرداري بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: خبر سلامتي و ترخيص حضرت امام خامنه اي حفظه الله از بيمارستان بود.

وي بدترين خبر سال رانيز خبر ارتحال مبارز و مجاهد نستوه و يار با وفاي امام و رهبري آيت الله مهدوي کني (ره) عنوان کرد.



خدابخش طاهري رئيس شوراي اسلامي شهر بن نيز در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر بهترين خبر خود را موفقيت شوراي اسلامي شهر بن در جلب رضايت کشاورزان براي احداث شبکه فاضلاب دانست.

وي بدترين خبر سال خود را نيز در اين حوزه عنوان کرد و گفت: بيماري شهردار و استعفاي وي و نبود شهردار در شهر بدترين خاطره سال براي اين حوزه بوده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۲:۳۶

30 Dec 2019