۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۲۳۸۵۹
همزمان با سالروز تاسيس شوراي هماهنگي و روز خبرنگار

خبرنگاران برتر مناسبت هاي انقلابي در چهارمحال وبختياري تجليل شدند

از خبرنگاران برتر مناسبت هاي انقلابي سال گذشته در چهارمحال و بختياري امروز دوشنبه در مراسمي تجليل شد.
خبرنگاران برتر مناسبت هاي انقلابي در چهارمحال وبختياري تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر،  رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در سالروز تاسيس اين نهاد انقلابي، از حضور حماسي مردم استان در آيينها و جشنهاي پيروزي انقلاب به ويژه راهپيمايي 22 بهمن سال 93 تجليل کرد و اين حضور را مديون خبرنگاران و فعالان رسانه اي دانست.

علي گرجي گفت: حضور پرشکوه مردم در اين آيين ها، نمايشگر عزت، وحدت ملي و احساس مسئوليت مردم است.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان از تلاش خبرنگاران، صاحبان رسانه ها و عکاسان اين استان در پوشش خبري و تصويري اين حضور باشکوه تجليل کرد.

وي ادامه داد: در سي و ششمين فجر پيروزي در چهارمحال وبختياري يکهزار و 457 ستاد برگزاري مراسم فجر انقلاب تشکيل و در 117 نقطه استان با حضور بيش از 150 هزار نفر در راهپيمايي پرشکوه 22 بهمن برگزار شد.

به گفته وي، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي وظيفه سياست گذاري، مديريت، هماهنگي و برگزاري مراسم انقلاب اسلامي را برعهده دارد.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري نيز در اين مراسم گفت: سال گذشته دو هزار و 760 جشن ويژه فجر پيروزي انقلاب اسلامي برگزار شد که بيش از 364 هزار نفر در اين جشن ها شرکت کردند.

 به گزارش بام ايران خبر از خبرنگاران و مدير مسولان خبرگزاري ها و نشريات  ايرنا، ايسنا، صدا و سيما، شبستان، زردکوه، فارس، جهانبين، مشکات برين، جهانبین نیوز، بام ايران خبر ، امين بختياري، بسيج ، جمهوري اسلامي، کيهان ، هم انديشان و جوان تجليل شد.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۳۴

13 Feb 2020