۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۴۶۵۹
فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان:

ايستادگي ما بايد هميشه در جريان باشد تا به فتح هاي بيشتري دست يابيم

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه با ايستادگي و مقاومت توانستيم خرمشهر را آزاد کنيم ،ابراز کرد: با تکيه بر ولايت فقيه و مردم پيروز ميدان بوديم.
ايستادگي ما بايد هميشه در جريان باشد تا به فتح هاي بيشتري دست يابيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، مهرداد رحيمي در صبحگاه نيروهاي نظامي، انتظامي و بسيج با بيان اينکه خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، بعد از ۵۸۷ روز اشغال توسط کشور عراق آزاد شد، اظهار داشت: آمارها نشان مي دهد که ۶ هزار شهيد در اين راستا براي آزادسازي خرمشهر قهرمان جان خود را نثار کردند.

رحيمي بيان داشت: ۱۹ هزار اسير را در عمليات بيت المقدس توسط نيروهاي مردمي اين کشور از دشمن بعثي گرفتند و بالاي ۷ هزار کشته اي که از دشمن به هلاکت رسيدند تا اين شهر و کشورمان به پيروزي دست يابد و اين پيروزي ها همگي مديون رشادت ها و خون شهداي انقلاب اسلامي هستيم.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با تاکيد بر اينکه ما بايد هميشه استقامت کنيم و هميشه دشمني ها و خرمشهرها هست تصريح کرد: مجموعه نيروهاي نظامي، انتظامي و بسيجيان ما هميشه اين آمادگي را براي استقامت و جان فشاني ها دارند و اگر امروزه مي بينيم که امنيت و آرامشي در کشور ما حاکم است به آن جهت است که قدرت بازدارنده اين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وجود دارد و گرنه چشم تمع دشمنان ما هميشه براي اين کشور بوده و خواهد بود.

رحيمي به عوامل فتح خرمشهر اشاره کرد و بيان داشت: نقش حضرت امام خميني (ره) و رهبري عزيز انقلاب اسلامي و همچنين نقش مردم و نيروهاي بسيجي، يکي از عوامل مهمي بود که در فتح خرمشهر موثر واقع شد.

وي افزود: ما بايد درس هايي را از تاريخ فرا بگيريم، زيرا برنامه هايي که در اين زمينه اجرا مي شوند همگي به خاطر پاس داشت از اين روزهاست.

رحيمي عنوان کرد: هرگاه به خداوند، ولايت فقيه و مردم تکيه کرديم پيروز ميدان شديم که نمونه بارز آن فتح خرمشهر قهرمان است.

وي با بيان اينکه ما با ايستادگي توانستيم خرمشهر را آزاد کنيم، اذعان داشت: اين نوع ايستادگي ما بايد هميشه در جريان باشد تا بتوانيم به فتح هاي ديگري دست پيدا کنيم.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان گفت:ايستادگي مردم عامل اقتدار و قدرت بازدارنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشد، چرا که فتح خرمشهر فتح خاک نيست بلکه فتح ارزشهاي انساني مي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۹:۴۴

27 Dec 2019