۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۹۰۳۲
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري:

فرهنگ‌سازي عمومي، گامي براي رسيدن به مصرف داخلي

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: اولين حرکتي که ما را به مصرف کالاي داخلي مي رساند، فرهنگسازي عمومي است.
فرهنگ‌سازي عمومي، گامي براي رسيدن به مصرف داخلي
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهروز اميدي مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: اولين حرکتي که ما را به مصرف کالاي داخلي مي رساند، فرهنگسازي عمومي است، به منظور فرهنگسازي براي حمايت و خريد کالاي داخلي، مسئولان بايد عملا در اين زمينه پيشقدم شوند و از حرکت‌هاي شعاري و غيرواقعي در اين خصوص فاصله بگيريم.

اميدي افزود: نامگذاري سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمايت از کالاي ايراني از سوي مقام معظم رهبري به منظور تقويت توليد داخلي و تشويق مصرف کننده به خريد کالاي ايراني است.

وي بيان کرد: يکي از پيش نيازهاي اين مسير براي رسيدن به نتيجه مطلوب، زمينه سازي ذهني و فرهنگي براي اقشار مختلف جامعه و تبليغات در خصوص حرکت هاي جهادي و تغيير الگوهاي مصرفي کنوني جامعه است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختياري در ادامه افزود: در آموزش و پرورش ايران بايد برنامه‌ريزي شود تا با افزايش دانش فراگيران، اطلاع او از هويت فرهنگي و منافع ملي افزايش يابد، آگاهي هاي لازم بايد به مصرف‌کننده ارائه شود، او بايد بداند مصرف کالاي خارجي سليقه‌اي شخصي نيست، بلکه به معناي بيکار شدن جوان ايراني و پديد آمدن مشکلات همراه آن است، ضرورت حمايت ملت ايران از چرخه هاي توليدي و کالاي ايراني راه حل اساسي برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۱۳

29 Dec 2019