۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۶۰۶۲
لغو سفر استاندار براي بار دوم

هفته دولت تمام شد و پروژه هاي شهرستان لردگان بلاتکليف ماند

هفته دولت امسال پايان يافت ولي هنوز هيچ خبري از افتتاح يا کلنگ زني پروژه هاي مهم و خاص در شهرستان لردگان در زمينه هاي عمراني، اقتصادی، ورزشي و... نيست.
هفته دولت تمام شد و پروژه هاي شهرستان لردگان بلاتکليف ماند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ معمولا طبق سوابق گذشته در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌هاي زيادي در سطح وسيع در تمام استان ها و شهرستان ها هستيم.
اما آنچه که عيان بود هميشه قبل از هفته دولت استانداران و فرمانداران تلاش هاي شاياني را در جهت آماده سازي و اتمام پروژه ها انجام مي دادند و تحرکات وسيع آنان مشهود بود و رسانه ها از پوشش خبري آنان عاجز، يا در انتخاب گزينه خبري مطلوبتر از همديگر سبقت مي گرفتند، و رسانه ملي هم پوشش هاي خبري را در صدر خبر قرار مي دادند اما ظاهراً براي دومين بار سفر استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان لردگان در جهت افتتاح و کلنگ زني بيش از 70 پروژه در اين شهرستان لغو شد؛ البته در پي سفر استاندار به اين شهرستان هزينه هاي زيادي متحمل دولت شد از قبيل چاپ بنر خيرمقدم با تيراژ بالا، نهار و پذيرايي مديران کل استان و هيئت همراه، مسئولين و کارکنان ادارات شهرستان و...

ازجمله پروژه هايي که مردم شهرستان لردگان به آن اميد دارند توسعه بيمارستان شهداي لردگان از ۹۸ تختخوابي به ۲۷۰ تختخوابي، مجتمع هاي آبرساني ارمند، اوره و باغ انار، گازرساني به پنج روستا از توابع بخش منج، طرح هاي بخش کشاورزي و برق رساني از مهمترين طرح هاي آماده بهره برداري اين شهرستان در هفته دولت امسال محسوب مي شد ولي متاسفانه تاکنون خبري از کلنگ زني آن نيست و در هاله اي از ابهام به سر مي برد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۵:۱۹

9 Jan 2020