۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۱۷۹۸۲
شهردار وردنجان خبر داد:

پيشرفت ۳۵درصدي پروژه آتش‌نشاني وردنجان

شهردار وردنجان از پيشرفت ۳۵ درصدي احداث ساختمان آتش نشاني و پيشرفت ۵۰درصدي بوستان نماز در شهر وردنجان خبر داد.
پيشرفت ۳۵درصدي پروژه آتش‌نشاني وردنجان
به گزارش جهانبین نیوز، ذوالفقار يوسفي امروز در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با بيان اينکه مهمترين پروژه هاي در حال حاضر شهرداري وردنجان احداث ساختمان آتش نشاني و بوستان نماز است، اظهار داشت: پروژه ساختمان آتش نشاني با بيش از ۳۵ درصد پيشرفت فيزيکي در حال تکميل است.

وي از ديگر پروژه ها را بوستان نماز عنوان کرد و گفت: در آينده نزديک شاهد افتتاح بوستان نماز خواهيم بود.

شهردار وردنجان تصريح کرد: با انجام اين پروژه ها، طي يک سال آينده و موارد ديگري که در وردنجان پيگير آن هستيم، شاهد رشد و شکوفايي در وردنجان خواهيم بود.

يوسفي گفت :مجموعه شهرداري و شوراي اسلامي شهر آماده هرگونه همکاري با مردم وردنجان را دارد واز هرخدمتي که سبب رونق اقتصادي ،اجتماعي و رفاهي شهر وردنجان خواهد بود دريغ نمي کنند.

وي افزود: انجام پروژه هاي عمراني نظير تعريض و بازگشايي معابر , آسفالت خيابان هاي سطح شهر و احداث کانال براي جمع آوري هدايت آب هاي سطحي را اولويت برنامه هاي عمراني شهرداري وردنجان برشمرد.

يوسفي به تازه تاسيس بودن شهرداري شهر وردنجان اشاره کرد و گفت: اين منطقه با توجه به دارا بودن پتانسيل بالا در زمينه هاي مختلف آينده روشني خواهد داشت و نيازمند توجه مسئولان مي باشد.

شهردار وردنجان با تقدير و تشکر از اعضاي شوراي اسلامي شهر وردنجان، همکاري و همراهي آنها با شهرداري را زمينه ساز رشد و توسعه شهر وردنجان برشمرد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۰۲

27 Dec 2019