۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۴۲۷۲
تاملي بر سخنان جنجالي آقاي وزير ثروتمند

جناب وزير صنعت معدن و تجارت خودروي شما چيست چرا خودروي ايراني سوار نمي شويد

وزير صنعت معدن تجارت در بياناتي جنجالي مردم و ملت ايران را به خاطر نخريدن خودروهاي بي کيفيت، خائن و ضد انقلاب خطاب کرد.
جناب وزير صنعت معدن و تجارت خودروي شما چيست چرا خودروي ايراني سوار نمي شويد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، وزير صنعت معدن و تجارت کشور در سخناني ملت ايران را به خاطر نخريدن خودروهاي بي کيفيت، خائن و ضد انقلاب خواند.

ابتدا اينکه شما در گوشه اي از سخنانت مردم  را ولي نعمت و در ادامه، تحريم خريد خودروي بي کيفيت وبلاي جان  ملت را يک عمل خيانت بار خوانده ايد.

اما تابحال در مقام يک وزير شده از خودتان بپرسيد چه شده مردم ايران به سمت عدم خريد محصولات داخلي پيش بروند؟!!

و آيا اين دو شرکت خودروساز که در چند سال اخير سروري مي کرده اند و در مواقعي که بايد دست ملت را مي گرفتند، دستي شدند بر قطع زندگي نان آور چندين خانواده. !!!!

خودروهاي بي کيفيت و نا ايمن خود را به بهانه ي تحريم  بصورت تصاعدي و سرسام آور گران نموده اند اما هيچ پيشرفت فني  دراين خودروها حاصل نگرديد و بعلت عدم ايمني مناسب قاتق نان و قاتل جان ملت شده اند.
 
پيرو فرمايشات حضرتعالي يادآور مي شوم ما همان ملتي هستيم که هشت سال متوالي با چندين کشور متجاوز گر جنگيديم تا مشتي از خاک وطنمان به سيطره ي دژخيمان جهاني در نيايد.
 
ما همان ملتي هستيم که نوجوان 12ساله مان هم برطبل غيرت مي کوبيد  اسلحه بر مي داشت و به خط مقدم مي رفت.
 
ما همان ملتي هستيم که زير بار فشار ظالمانه ي تحريم کمر خم نکرديم و پشت سر انقلاب و رهبر مان با اشتياق ايستاديم تا دشمن به اين نتيجه برسد که تحريم ها هيچگاه عزم راسخ ملت ايران در پاسداشت انقلاب اسلامي  را خدشه دار نکرده و نخواهد کرد.
 
وزير محترم شما براي ملت چه کرده ايد ؟

شما که نتوانستيد يک ريال قيمت خودروهاي داخلي را کاهش دهيد و به نمايندگي از ملت و وجدان خودتان با صلابت در مقابل خودروسازهاي داخلي قد علم کنيد، چطور مي توانيد از ملت بخواهيد خودروي بي کيفيت داخلي که نه امنيت جاني  دارد و نه منفعت مالي را بخريم ؟

کدام يک از  مسولين  فرادست و فرودست  وزارتخانه ي صنعت و معدن خودروي داخلي سوار مي شوند و آيا حاضرند خودروي داخلي سوار شوند ؟

بياييد آمار گيري کنيد ببينيد ساليانه جان چند نفر از هموطنانمان بعلت آتش سوزي خودرو، ترکيدن لاستيک و عدم رعايت نکات ايمني در ساخت  گرفته مي شود ؟
 
جناب وزير  ما مردم موش آزمايشگاهي نيستيم که تاوان ساخت محصول بي کيفيت  و نا امن تان را بدهيم تا خودروسازان همچنان  بتازانانند و جولان بدهند.
 
ما مردم ايران افتخارمان اين است که در تمام زمينه ها بخود کفايي برسيم و حمايت مي کنيم از محصولات وصنايع داخلي و بنگاه هاي بومي دانش بنيان...

اما در مورد خودرو هاي داخل بايد پرسيد با چه قيمتي و چه تاواني ؟
 
و در نهايت تقاضاي ما ملت ايران  از وزير محترم صنعت ومعدن اين است:

کمي به صداي رسا ي دل مردم گوش فرا دهيد، خواهيد فهميد علت نخريدن خودروي داخلي چيست ؟ و در صدد رفع نقصان باشيد چه از لحاظ قيمتي و چه از لحاظ مسايل ايمني، کاري انجام دهيد شايسته، که کشور ما هم بسان کشورهاي آسياي شرقي يک خودرو بابرند و کيفيت مناسب چه در بازارهاي داخلي و چه در بازارهاي خارجي ارايه دهد.
 
ومن الله التوفيق   کرامت اله نيک بخش
 

انتهاي پيام1020ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۴:۱۹

15 Jan 2020