۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۲۲۵۶۲
امام جمعه شهرکرد:

جنگ نيابتي بر سر مرزهاي ايران، زهي خيال باطل/ مذاکره کنندگان هسته اي، حسيني وار عمل کنند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه زمزمه ایجاد جنگ های نیابتی یکی از خیال های باطل استکبار است، گفت: مردم ایران الگوی مقاومت و ایستادگی در تاریخ بشریت هستند، این در حالی است که دشمن با حرف و مکر و نیرنگ خیال های باطلی برای فریب این ملت در سر می پروراند.
جنگ نيابتي بر سر مرزهاي ايران، زهي خيال باطل/ مذاکره کنندگان هسته اي، حسيني وار عمل کنند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ایران خبر، حجت الاسلام و المسلمين نکونام در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن سفارش مردم به تقوا گفت: امروز يکي از عرصه هاي جهاد، ميدان مذاکرات است و رزمندگان خط مقدم مذاکره بايستي از حسين بن علي(ع) تبعيت کنند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه دشمن در فکر فایق آمدن بر اوضاع مذاکرات ایران است، افزود:مذاکره کنندگان باید همچون حضرت اباعبدالله الحسین، ایستادگی در پیش گیرند و بیدار باشند که دشمن حیله گر و فتنه گر است و با انواع مکر می خواهد خواسته های شیطانی را تحمیل نماید.

وی با تبریک ایام شعبانیه، ضرورت مغتنم شمردن ماه رسول خدا(ص) را تشریح کرد و گفت: آنچه در صلوات شعبانیه و مناجات خاص آن تکرار می شود باور ما به اهل بیت (علیهماالسلام) را تقویت می کند، باورمند باشیم و نسبت به ماه شعبان و رمضان دقت کنیم که این فرصت طلایی را از دست ندهیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به سالروز ولادت امام حسین (ع) و نامگذاری این روز به نام روز پاسدار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) در اسلام ماند و برای اسلام شهید شد، پاسداران ما هم این الگو و روحیه را از مکتب آن پرچمدار به همراه دارند و به حول الهی در این سی و چند سالی که از انقلاب می گذرد به همراه بسیجیان سلحشور، در همه فتنه ها و هرچیزی که انقلاب را تهدید کرده، خوش درخشیده اند.

حجت الاسلام نکونام یادآور شد: سپاهیان ایستاده اند و مراقبت می کنند و برای همیشه به دشمنان "نه" می گویند و از مذاکره کنندگان هم این انتظار را دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از کنارجانبازانمان هم نباید بی قدر و ارزش عبور کرد، افزود: آنان با تمام سختی و زجر جنگ و بعد از جنگ را به جان خریده اند تا ما با راحتی ممکن و آسوده زندگی کنیم، چه بسا سخت است زندگی کردن در کنار این جانبازان که تمام هستی خود رابرای اسلام و انقلاب فدا نمودند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه زمزمه ایجاد جنگ های نیابتی یکی از خیال های باطل استکبار است، گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران الگوی مقاومت و ایستادگی در تاریخ بشریت هستند، این در حالی است که دشمن با حرف و مکر و نیرنگ خیال های باطلی برای فریب این ملت در سر می پروراند.

وی در پایان با اشاره به برخی از مناسبتهای این هفته به ضرورت اهمیت به جوانان پرداخت و تصریح کرد: جوانان را دریابیم که سرمایه های کشور هستند، آن ها را میدان دهیم و مواظب باشیم استفاده ابزاری از جوانان نشود، چرا که ظرفیت عظیمی در دل و قلب و روحیه آن ها نهفته است.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۱:۲۴

3 Jan 2020