۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۳۳۸۱۲
فرماندار شهرستان بن:

ثبت نام 74 نفر داوطلب شوراهاي شهر و روستا در شهرستان بن

فرماندار شهرستان بن گفت :تا آخر وقت روز شنبه 5 فروردين ماه 74 نفر داوطلب و کانديدا شوراي شهر و روستا در شهرستان بن ثبت نام کردند.
ثبت نام 74 نفر داوطلب شوراهاي شهر و روستا در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز ، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: تا آخر وقت روز شنبه 5 فروردين ماه 1396 ، 74 نفر داوطلب و کانديدا شوراي شهر و روستا در شهرستان بن  ثبت نام کردند.

وي افزود : در شهرستان بن  تعداد 74 نفر داوطلب شوراهاي شهر و روستا ثبت‌نام کردند و  از اين تعداد 17 نفر کانديد شوراي شهر بن و وردنجان و 57 نفر کانديد شوراهاي اسلامي بخش هاي مرکزي و شيدا هستند.

اکبريان افزود: از بين داوطلب شوراهاي شهر و روستا درشهرستان بن 1 نفر در بين بانوان از اين قشر نام نويسي کرده است.

فرماندار شهرستان بن به افرادي که قصد نامزدي براي انتخابات شوراهاي اسلامي را دارند، توصيه کرد: با توجه به احتمال اختلال در سامانه ثبت نام و جلوگيري از ازدحام ثبت نام کنندگان ، در روزهاي پاياني و عدم تمديد مهلت ثبت نام، توصيه مي شود افرادي که قصد ثبت نام دارند ، در اولين فرصت نسبت به تحويل مدارک و تکميل فرايند ثبت نام به فرمانداري شهرستان مراجعه نمايند.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا از 30 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ششم فروردين ماه نيز ادامه دارد.
 
انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۰:۴۳

16 Jan 2020