۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۰۰۲۳
گلاره عباسی در گفتگو با جهانبین نیوز:

بازی در شیار 143 را ادای دینی به دوران دفاع مقدس می دانم

بازیگر فیلم شیار 143 بازی در شیار 143 را ادای دینی به دوران دفاع مقدس دانست.
بازی در شیار 143 را ادای دینی به دوران دفاع مقدس می دانم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز گلاره عباسی این روزها با فیلم « شیار ۱۴۳ » مهمان پرده سینماها شده است که فروش خوب و اکران موفقی دارد.

این بازیگر جوان کشورمان همچنین به تازگی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر از جشنواره ای در روسیه شده و با دست پر از این کشور به میهن بازگشته است.

گلاره عباسی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر برای فیلم اشیا از آن چه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند نیز شده است.





این بازیگر خوب و موفق کشورمان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص حضور در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ گفت: قبل از «شیار ۱۴۳» فرصت بازی در فیلم های دفاع مقدسی را نداشتم و با «شیار ۱۴۳» تجربه خوبی را پشت سر گذاشتم.

عباسی اظهار کرد: من قبلا نیز با خانم آبیار در فیلم « اشیا از آن چه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند » همکاری کرده بودم و به خاطر سابقه همکاری مان ، با نگاه و قلم ایشان آشنا بودم و با اطمینان بازی در این فیلم را پذیرفتم.
وی در خصوص بازی در فیلم های ارزشی و دفاع مقدس تصریح کرد: این به اعتقادات دینی و باورهای بازیگر بر می گردد و من این بازی را ادای دینی به دوران دفاع مقدس می دانم.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه بازی در این فیلم جذابیت زیادی برایم داشته است اظهار کرد: شاید جمله کلیشه ای باشد اما بازی و نقش در این فیلم را مثل بچه ام دوست داشتم چرا که این فیلم یک ارزش های مضاعفی داشت.




عباسی با اشاره به موفقیت های شیار ۱۴۳ بیان کرد: همه ما به سینما علاقه مندیم و اگر فیلمی فروش خوبی داشته باشد این کمکی است به سینمای کشور، همانطور که اگر فیلمی به جشنواره های بین المللی راه یابد و اسم کشور ما در دنیا مطرح شود افتخاری است برای مردم و کشور.
وی در پایان با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری استان پدری من است گفت: از سفر به این استان و حضور در بین مردم خونگرم شهرکرد خوشحالم.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۹:۲۴

27 Dec 2019