۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت:مسلما اگر مذاکرات تا سوم آذر هم به نتيجه برسد آمريکا و اسرائيل دست از دشمني با انقلاب و اسلام بر نخواهند داشت.
خود سازي، ايثار و بصيرت خصوصيات لازم براي يک بسيجي/اگر مذاکرات تا سوم آذر هم به نتيجه برسد، آمريکا دست از دشمني بر نمي دارد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: شروع ماه صفر يادآور ورود کاروان اسراي آل الله به شهر شام است و پيام آوران کربلاي حسيني توانستند ضمن معرفي خود به عنوان اهل بيت رسو ل الله يزيديان را رسوا کنند و جشن پيروزي يزيد پليد را بر عزا خانه بني اميه تبديل کنند.

حسين نژاديان به روز پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به دستور امام خميني(ره)اشاره کردو گفت:حضرت امام با تيز بيني و دور انديشي بسيار عالي براي خنثي سازي توطئه هاي دشمن متجاوزي همچون آمريکا فرمان تشکيل ارتش بيست ميليوني را صادر فرمودند و مردم در تمام گروه هاي سني و با هر جنسيتي در اين تشکيلات الهي شرکت کردند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) گفت:تا قطع وابستگي ها از تمام ابرقدرت هاي شرق و غرب مبارزات آشتي ناپذير ملت ما عليه مستکبران ادامه دارد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که مستکبران دست از توطئه،تهاجم و تهديد بر نخواهند داشت تصريح کرد:امام خميني (ره) با تشکيل بسيج کشور ايران اسلامي را بيمه کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري افزود:بسيج تمام شدني نيست و تا زماني که بسيج هست دشمن هيچ غلطي نمي تواند بکند.

حسين نژاديان خودسازي،ايثار و بصيرت را از خصوصيات يک بسيجي عنوان کرد و افزود:کشور سوريه،لبنان،عراق و فلسطين با الگو برداري از کشور ايران نيرو هاي بسيج را وارد کارزار کردند و توانستند تو دهني محکمي بر دشمن بزنند.

وي در پايان با اشاره به مذاکرات هسته اي تاکيد کرد:مسلما اگر مذاکرات تا سوم آذر به نتيجه برسد آمريکا و اسرائيل دست از دشمني با انقلاب و اسلام بر نخواهند داشت.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۳:۰۲

19 Jan 2020