۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۲۴۵۳
در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي بروجن عنوان شد

خون جوانان بسياري بر گردن سران فتنه است/نتيجه ي اعتماد به شيطان بزرگ چيزي جز خسارت محض نيست

در بخشي از بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي بروجن آمده است: خون جوانان بسياري بر گردن سران فتنه است؛ همچون خون شهدايي که در جريان فتنه۸۸ توسط ارازل و اوباشي که با تشويق سران فتنه به جنگ ملت اماده بودند به شهادت رسيده اند و نيز خون مردم بيگناهي که بدليل نبود دارو و امکانات پزشکي و ... در شرايط تحريم بدليل بيماري جان باخته اند.
خون جوانان بسياري بر گردن سران فتنه است/نتيجه ي اعتماد به شيطان بزرگ چيزي جز خسارت محض نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با سالروز يوم الله ۹ دي شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي شهرستان بروجن با صدور بيانيه اي اعلام داشت: جوانان انقلابي شهرستان بروجن تا آخرين قطره خونشان پشتيبان ولايت فقيه هستند و مانند هميشه در صحنه ها حاضرند و خوب ميدانند که نتيجه ي اعتماد به شيطان بزرگ چيزي جز خسارت محض عايد اين مملکت نخواهد کرد.

در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي شهرستان بروجن آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

« وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماکِرينَ »
« و نقشه کشيدند و خداوند چاره جويي کرد و خداوند، بهترين چاره جويان است. » سوره مبارکه آل عمران ، آيه ي شريفه ۵۴

« حضور عظيم و خروشان مردمي در ۹ دي ۱۳۸۸ بيانگر تجلي روح ديانت حاکم بر دلهاي مردم بود. » حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي مدظله العالي

نهم دي ماه سال ۸۸ ياداور انسجام ملي و روز بيعت دوباره مردم با نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقام عظماي ولايت بود؛ چراکه خائنين داخلي و خارجي اين نظام براي براندازي آن برنامه‌ريزي کرده و با حربه تقلب در انتخابات درصدد ضربه زدن به نظام بودند اما ملت ولايتمدار ايران يک صدا و يک پارچه در روز ۹ دي مشت محکمي بر دهان ياوه گويان زدند که تا ابد در ذهنشان ماندگار بماند.

در ادامه آمده است: اما آيا فتنه براي هميشه خاموش شد؟ و آيا فتنه گران و خوارج براي هميشه پراکنده و نابود شدند؟ و آيا همان خواص بي خواص اکنون خاصيتي پيدا کرده اند؟ امير المومنين چنين پاسخ ميدهند:
« كلا و الله انهم نطف في اصلاب الرجال، و قرارات النسا، كلما نجم منهم قرن قطع، حتي يكون آخرهم لصوصا سلابين »
« هرگز به خدا قسم! كه آن ها نطفه هايي در پشت مردان و قرارگاه زنان هستند، هرگاه مقداري از آنان ازبين بروند عده اي ديگر ظهور ميکنند، تا اين كه سرانجام از آنان عده اي راهزن و دزد برجاي ماند » امام علي(ع)، نهج البلاغه ، خطبه ۶۰

اين بيانيه مي افزايد: مگر امروز اين دزدان غارتگر بيت المال و اين سارقان مسلح به قدرت «پول و رسانه» براي فريب مردم و اين راهزنان شکننده ي قلم منتقدين و بستن دهان عدالتخواهان حجت آشکاري بر تاييد اين خطبه ي شريفه نيستند؟

اکنون نيز هم راه سالار شهيدان زنده است و هم مرام و مسلک اموي و مرواني و عباسي وجود دارد.

اما اکنون که پس از هفت سال، سران فتنه نه توبه کردند و نه از اعمالشان پشيمانند و نيز به تازگي عده اي ديگر از هم پالگي هاي ايشان در نامه اي به رييس جمهور جديد آمريکا در خواست تحريم مجدد ملت ايران را کرده اند ، نيت واقعي ايشان و کاسبان واقعي تحريم ها مشخص شده و چهره ي مزدورانه ي آنها بيش از پيش نمايان شده است.

اين بيانيه متذکر مي شود: خون جوانان بسياري بر گردن سران فتنه است همچون خون شهدايي که در جريان فتنه۸۸ توسط ارازل و اوباشي که با تشويق سران فتنه به جنگ ملت اماده بودند به شهادت رسيده اند و نيز خون مردم بيگناهي که بدليل نبود دارو و امکانات پزشکي و ... در شرايط تحريم بدليل بيماري جان باخته اند.

چنديست سران فتنه با وقاهت تمام در خواست دارند که محاکمه شان کنيد. البته ايشان خود را به حق ميدانند اما راست ميگويند محاکمه شان کنيد و حکم واقعي اين مفسدان در زمين را جاري کنيد تا بتوانند تاوان درخور خيانتشان به نظام و انقلاب را پس دهند.

در پايان بيانيه آمده است: بي شک همه ي ما به اتفاق شنيدن عيوب و اصلاح آن را قبول داريم که اين همان بحث امر به معروف و نهي از منکر يا نقد سالم است اما چرا برخي ها از انتقاد ميترسند و دوست دارند که ادعاي فاقد هر عيب و نقص بودن را داشته باشند؟ آيا چنين انسانهايي وجود دارند؟ بي شک به غير از ائمه معصومين هيچکس بي گناه و پاک نيست. انسان هايي که از نقد ميترسند در اصل از بي ارادگي، ناتواني و بي سوادي خود ميترسند تا مگر با بيان آنها در جايي يا پي بردن مردم به آن موارد ضعفشان آشکار نشود.

جوانان انقلابي شهرستان بروجن اعلام ميدارند تا آخرين قطره خونشان پشتيبان ولايت فقيه هستند و مانند هميشه در صحنه ها حاضرند و خوب ميدانند که نتيجه ي اعتماد به شيطان بزرگ چيزي جز خسارت محض عايد اين مملکت نخواهد کرد و پيروزي هاي بدست امده فقط از مسير استقامت در مسير حق بوده است و خواهد بود.

و سلام علي من التبع الهدي

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۹:۲۴

4 Jan 2020