۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۵۴۲۳
دو انتصاب در شهرستان لردگان صورت گرفت

مراسم توديع و معارفه سرپرست فرمانداري لردگان برگزار شد

مراسم توديع و معارفه فرماندار لردگان صبح امروز با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در لردگان برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه سرپرست فرمانداري لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در اين آئين گفت: جايگاه مديران و کارشناسان در هر سمتي که باشند بايد حفظ شود و وقتي کسي براي جايگاه و سمتي معرفي مي گردد بايد همه با او همکاري داشته باشند.
وي گفت: اگر بخواهيم کشور، استان و شهرستان پيشرفت کند نياز به همدلي و همراهي همه وجود دارد و همه بايد بدانند که مسئوليت امانت است نزد ما و قرار نيست کسي مادام العمر در مسئوليتي بماند.

مرداني در ادامه بیان داشت: اولويت هايي در کار وزارت کشور وجود دارد که نياز است به آنها توجه ويژه شود و اين اولويت ها شامل تکريم ارباب رجوع، بحث انتخابات، اقتصاد مقاومتي و آسيب هاي اجتماعي است.

در پايان برهان حسين پور معاون فرمانداري لردگان با حفظ سمت به عنوان سرپرست جديد فرمانداري شهرستان لردگان معرفي و از خدمات چهار ساله ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان تقدير به عمل آمد.

گفتني است، اين آيين بدون حضور فرماندار سابق در محل دفترفرمانداري لردگان برگزار شد.

در مراسمي جداگانه در محل اداره بنياد شهيد شهرستان لردگان نيز با حضور فريبرز نجفي مدير کل و معاونين بنياد شهيد استان چهارمحال و بختياري، از از زحمات عباس طيب پور قدرداني و آقاي رحمت الله علي بازي به عنوان رييس اداره بنياد شهيد شهرستان لردگان منصوب شدند.

انتهاي پیام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۳۲

31 Dec 2019