۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۹۱۲۳
نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی:

روز قدس آمایش ملت های مسلمان است/ مسلمانان با دست های خالی هم پیروزهستند

نماینده مردم بروجن با پیوستن به کمپین #اسرائيل_را_بر_مي_چينيم، گفت: روز قدس آمایش بزرگ ملت های مسلمان است و امت اسلام هرگز زیر بار ظلم و استکبار نخواهد رفت و حق همیشه بر باطل پیروز است حتی اگر باطل از قدرتمندترین پشتوانه برخوردار باشد.
روز قدس آمایش ملت های مسلمان است/ مسلمانان با دست های خالی هم پیروزهستند
خدیجه ربیعی فرادنبه در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز ضمن اعلام حمایت ازکمپین#اسرائيل_را_بر_مي_چينيم؛ گفت: روز قدس یک روز جهانی است و مسلمانان در این روز با اعلام بیزاری از همه گروه های تکفیری و رژیم غاصب صهیونیستی در صحنه حاضر می شوند.

ربیعی حضور در این راهپیمایی را بر همه مسلمانان واجب دانست و تصریح کرد: این روز با دستور امام خمینی (ره)  نام گذاری شده و قطعا پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.
عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را روز کابوس رژیم غاصب اسرائیل دانست و گفت: این رژِیم با حمایت استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و با سکوت مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان به جنایات خود بر علیه مردم ستمدیده ‌فلسطین ادامه می‌دهند اما باید بدانند شکست آن ها قطعی است و به زودی محقق خواهد شد.

نماینده مردم بروجن تاکید کرد: مسلمانان حتی با مشت های گره کرده و دست های خالی نیز در مقابل مستکبرین جهان ایستادگی و مقاومت می کنند و هیچ کسی نمی تواند اتحاد و ایستادگی را از آن ها بگیرد.

ربیعی با پیوستن به کمپین #اسرائيل_را_بر_مي_چينيم گفت: روز قدس آمایش بزرگ ملت های مسلمان است و امت اسلام هرگز زیر بار ظلم و استکبار نخواهد رفت و حق همیشه بر باطل پیروز است حتی اگر باطل از قدرتمندترین پشتوانه برخوردار باشد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۳۹

29 Dec 2019