۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۳۳۵۳۳
مسئول کانون بسيج جامعه پزشکي شبکه بهداشت لردگان خبر داد

اعزام تيم‌هاي پزشکي به مناطق محروم عشايرنشين شهرستان لردگان

مسئول کانون بسيج جامعه پزشکي شبکه بهداشت لردگان، از اعزام تيم هاي بهداشتي درماني و آموزشي رايگان به مناطق محروم دهستان بارز شهرستان لردگان و درمان بیش از 150 نفر در این دهستان خبر داد.
اعزام تيم‌هاي پزشکي به مناطق محروم عشايرنشين شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعيل فتاح پور بارزي، مسئول کانون بسيج جامعه پزشکي شبکه بهداشت لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار داشت: به منظور توجه درمان در مناطق محروم شهرستان لردگان و در راستاي ارتقاي سطح سواد سلامت و فرهنگ خود مراقبتي در جامعه،  تيم هاي رايگان کانون بسيج جامعه پزشکي شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان، متشکل از پزشک عمومي، دندانپزشک، مامائي، کارشناسان پيشگيري و مبارزه، دارو و پرستاري به روستاهاي عشايرنشين روستاهاي پل طهماسبي ها و پل بارز در دهستان بارز اعزام شدند.
 
 
وي افزود: در اين طرح ۸۰ نفر توسط پزشک عمومي و پنج نفر توسط ماما، ۳۳ مورد کشيدن دندان، ۱۰ مورد تزريقات و پانسمان، ۲۳ نفر غربالگري قند و فشارخون ازجمله خدمات رايگان ارائه شده به عشاير اين منطقه محروم بود.


فتاح پور، هزينه اين طرح را 35 ميليون ريال اعلام و افزود: از مساعدت و همکاري مسئولان سازمان بسيج جامعه پزشکي استان، دانشگاه علوم پزشکي استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان در انجام ماموريت‌هاي محروميت‌زدايي و درمان مناطق محروم اين شهرستان تشکر و قدرداني کرد.
 
 
گفتني است، روستاهاي پل طهماسبي‌ها و پل بارز در دهستان بارز بخش منج در فاصله ۷۰ کيلومتري شهر لردگان مرکز شهرستان لردگان و در فاصله 230 کيلومتري  مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۰۳

30 Dec 2019