۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۳۸۱۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملتی که موتور محرکه‌اش نماز شد محال است که در برابر دشمنان و فتنه افکنی‌ها شکست بخورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت:اگر نماز جای خود را در زندگی فردی جامعه پیدا کند قطعا آن جامعه رستگار خواهد شد چراکه نماز پشتوانه ملت است.
ملتی که موتور محرکه‌اش نماز شد محال است که در برابر دشمنان و فتنه افکنی‌ها شکست بخورد
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آیین ختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی اظهار داشت: صفادادن و جلادادن دل و درون باید خروجی این گونه جلسات و گفتمان‌ها باشد چرا که هر چه در این عالم هست از برکت وجود نماز است و ملت اسلامی باید از نماز کمال بهره را ببرند

وی تصریح کرد: ملتی که نماز پشتوانه‌اش باشد به طور قطع پیروز است اما به شرطی که نماز موتور محرکه آن ملت باشد و نمازی که اقامه می‌شود نیز به معنای واقعی کلمه نمازخدایی باشد و ملت از آن بهره بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان داشت: ملتی که موتور محرکه‌اش نماز شد محال است که آن امت در برابر دشمنان و فتنه افکنی‌ها شکست بخورد.

امام جمعه شهرکردبا اشاره به اینکه ما انسان‌ها از درک و توصیف ظرفیت و حقیقت نماز عاجز و ناتوان هستیم گفت: به یقین دل و درون ما از درک و توصیف معارف نماز تهی است بنابراین نمی‌توانیم این ظرفیت عظیم را به درستی و خوبی توصیف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز و برپایی نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای دستگاه با موضوع نماز را در برابر عظمت و شکوه نماز ناچیز است.

وی تصریح کرد: اگر چه این اقدامات ستودنی و ارزشمند هستند اما عظمت، شکوه، جایگاه و منزلت نماز کجا و این کارها و حرف‌ها و قدم‌هایی که ما برای این فریضه بزرگ الهی برمیداریم کجا!

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان داشت : به یقیین نماز باید از دل و درون ما بجوشد تا چراغ راه شود و ما را به معراج و سعادت برساند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه متأسفانه تا رسیدن و درک جایگاه واقعی نماز فاصله بسیار داریم گفت: باید نگاه‌مان را به نماز عوض کنیم و بکوشیم رفاقت‌مان را با نماز بیشتر کنیم و بدانیم که هیچ چیز جز نماز نمی‌تواند ما را به مقصد برساند.

امام جمعه شهرکرد نماز را تنها پل ارتباط بین انسان و خدا دانست و افزود: اگر بزرگان امروز جامعه ما هم به این بزرگی و عظمت دست یافته اند قطعا از برکت نماز بوده است بنابراین همه چیز و همه امور از نماز نشئت می‌گیرد.

وی تاکید کرد:همه امور باید از نماز نشات بگیرد و از این جاذبه عظیم در فضا های مجازی نیز بهترین استفاده را برد.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۱۵:۱۲

17 Apr 2020