۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۱۹۸۷
امام جمعه لردگان:

ماجراي طبس يک معجزه است

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان گفت: بايد ابعاد واقعه طبس به صورت جهاني به مردم معرفي شود تا تمام مردم دنيا به پشتوانه اعتقادي ملت ايران پي ببرند.
ماجراي طبس يک معجزه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه اول پيرامون رعايت حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) يکي از ويژگيهاي آن حضرت بود که ريشه در قرآن دارد.
 انصاري اشاره کرد: همه چشم ها در روز قيامت گريانند به جز سه چشم، چشمي که بگريد از عظمت خداوند دوم،  چشمي که از نگاه بد به ديگران خودش را باز دارد و سوم، چشمي که بيدار مي ماند و نگهباني مي دهد در راه خدا و امنيت و آسايش مردم .

امام جمعهلردگان با اشاره به سالروز شکست نظامي آمريکا در طبس، افزود: ماجراي طبس يک معجزه است و خداوند معجزه خود را در صحراي طبس به دنيا نشان داد، که دست خدا، با مومنين و مردم ايران بود چون طوفان آنچنان آنها را درنورديد که ناتونستند کوچکترين حرکتي را در ايران انجام دهند.

وي افزود: بايد ابعاد اين واقعه به صورت جهاني به مردم معرفي شود تا تمام مردم دنيا به پشتوانه اعتقادي ملت ايران پي ببرند.

خطيب نماز جمعه لردگان، همچنين به روز شوراها نيز اشاره کرد و گفت: مهمترين وظيفه ي شوراي هاي شهر رسيدگي و پيگيري مشکلات مردمي است و مي بايست مشکلات مردم را به نحو احسن حل نمايند .

وي با تاکيد بر لزوم ارتباط دايم شوراها با مردم براي اطلاع از مشکلات، گفت: شرط تحقق برنامه‌ها و حل مشکلات مردم تفاهم وهمدلي بين اعضا شورا و پرهيز از دخالت انگيزه‌هاي شخص، طايفه‌اي و حزبي در اين وظيفه مهم است.

امام جمعه لردگان، دفاع مردم يمن در مقابل تجاوز وحشيانه و ناجوانمردانه عربستان هم اشاره کرد و گفت: سرانجام توفان عربستان شکست بود و اميدواريم به زودي شاهد شکست کامل اين تجاوز باشيم.


پايان خبر1020ج / 630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۸:۵۴

3 Feb 2020