۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۰۲۵۷
معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد:

دستگاه هاي اجرايي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب بکوشند

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد گفت: عفاف و حجاب در اين شهرستان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است و اطلاعات و امكانات لازم در اين زمينه در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي مختلف قرار مي‌گيرد و در صورت وجود نقيصه در بخش‌هاي مختلف تذكرات لازم ارائه خواهد شد.
دستگاه هاي اجرايي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب بکوشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، نوذر حيدري معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد در نشست ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حجاب و عفاف شهرستان، اظهار كرد: آگاه‌سازي مردم از حقوق شهروندي و قرار دادن اطلاعات اوليه در اختيار ارباب‌‌رجوع از مهمترين وظايف دستگاه هاي اجرايي است.

وي عنوان كرد: فراهم كردن زمينه آموزش به مردم در مورد حقوق خود، تأكيد به مسؤولان براي ارائه خدمات مطلوب و بهبود كيفيت ارائه خدمات از مسائلي است كه بايد نسبت به انجام آن اهتمام ويژه‌اي صورت گيرد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به لزوم بهره‌مندي بيش از پيش از سيستم مديريت پيشرفته بيان داشت: آشنايي بيشتر با نحوه مديريت با كيفيت بالا در ادارات و شركت‌هاي مختلف، پياده‌سازي استاندارد خدمات مديريت، تعريف مديريت، لزوم بهبود كيفيت ارائه خدمات استاندارد به مردم و آشنايي با سيستم مديريت پيشرفته در اين شهرستان از اهداف اصلي برگزاري اين نشست بوده است.

وي اظهار داشت: اطلاعات در زمينه نحوه خدمات‌رساني مطلوب و آگاهي از وظايفي كه مسؤولان دارند از مهم‌ترين اقداماتي است كه بايد در سيستم مديريت پيشرفته انجام شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به اهميت توجه به مسائل مختلف در مديريت پيشرفته خاطرنشان كرد: در خصوص رعايت حقوق شهروندي، حجاب و عفاف و چرخش كار مطلوب، راهنمايي‌هاي لازم ارائه و نظارت به صورت مستمر بر نحوه فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان شهركرد انجام مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۵۸

7 Feb 2020