۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۳۶۲۹۷
دبير شوراي فرهنگ عمومي شهرستان اردل:

دفاع مقدس استقلال، عزتمندي و فخرآفريني ر ابراي ملت ايران به ارمغان آورد

قاسم همتي گفت: دفاع مقدس از معجزات الهي است که استقلال، عزتمندي و فخرآفريني را براي مردم قهرمان ميهن اسلامي به ارمغان آورد.
دفاع مقدس استقلال، عزتمندي و فخرآفريني ر ابراي ملت ايران به ارمغان آورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي دبيرشوراي فرهنگ عمومي و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان اردل که با امام جمعه، فرماندار و اعضاء در محل دفتر فرماندار شهرستان اردل برگزار شد ضمن تبريک به مناسبت بازگشايي مدارس و گراميداشت ياد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از معجزات الهي است که استقلال، عزتمندي و فخرآفريني را براي مردم قهرمان ميهن اسلامي به ارمغان آورد.

همتي افزود: دفاع مقدس يکي از رويدادهاي مهم جمهوري اسلامي ايران و دانشگاهي براي پرورش انسان هاي بزرگ است که امنيت امروز مرهون آن دوران است.

وي اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نشانه صلابت، وحدت، دشمن شناسي و استکبارستيزي رزمندگان است و امروز ما بايد براي ماندگاري رشادت ها و ارزش هاي آن دوران برنامه ريزي جامع داشته باشيم.

دبير شوراي فرهنگ عمومي شهرستان اردل گفت: هفته دفاع مقدس در حقيقت بهترين فرصت براي يادآوري و نشان دادن زيبايي هايي است که در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوي رزمندگان اسلام اتفاق افتاده است.

اصلاح برخي از آداب و رسوم منطقه در مراسمات ترحيم از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۳:۰۲

28 Jan 2020