۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۸۳۸۷
در تجمع دانشجویی دانشگاه شهرکرد عنوان شد

شيخ نمر يک عالم قهرمان شيعه در عربستان است

شيخ نمر يک قهرمان مبارز شيعه در عربستان مي باشد که جلوي ظلم و جور دولت عربستان قد علم کرده است.
شيخ نمر يک عالم قهرمان شيعه در عربستان است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام جعفري ظهر امروز در بين نماز ظهر و عصر در جمع نمازگزاران دانشگاه شهرکرد ضمن محکوم کردن حکم شيخ نمر توسط دستگاه قضايي عربستان گفت: شيخ نمر يک قهرمان مبارز شيعه در عربستان است که جلوي ظلم و جور دولت عربستان قد علم کرده است.

وي با اشاره به جمعيت عربستان که ۲۰ درصد آن شيعه است افزود: دستگاه قضايي و دولت عربستان با اقدام سخيف و ناعادلانه خود مي خواهد يک عالم قهرمان شيعه را که در مقابل ظلم يهوديان ايستاده است را اعدام نمايد که با اين کار خشم مسلمانان جهان را در پی دارد و تبعات زيادي را به براي خودش به بار مي آورد.

وي با گراميداشت روز مباهله تصريح کرد: مباهله پيامبر (ص) با مسيحيان نجران، در روز بيست وچهارم ذي الحجّه سال دهم هجري اتفاق افتاد که پيامبر (ص)طي نامه‌اي ساکنان مسيحي نجران را به آيين اسلام دعوت کرد که مقاومت آنها در ايمان اوردن به اسلام کار به مباهله يا همان نفرين رسيد.

مسئول نهاد رهبري دانشگاه شهرکرد خاطر نشان کرد: داستان مباهله گواه بزرگي بر فضيلت و برتري اين خانواده است که نشان دهنده فضيلت علي (ع) و فاطمه (س) مي باشد به طوري که ميان تمام صحابه و ياران خود، تنها اين چند نفر را شايسته و مصداق آيه دانست و در کنار خود به ميدان مباهله آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۸:۴۲

15 Jan 2020