۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۲۷
امام‌جمعه فارسان

حادثه تروريستي اهواز از روي بغض و کينه اتفاق افتاد/اقتدار نظامي ما براي ملت و مردم امنيت ساز است

امام‌جمعه فارسان گفت: حادثه تروريستي و جنايت تلخي که در اهواز اتفاق افتاد هيچ‌گونه ارزش نظامي نداشته و درواقع يک ترور کور بوده که از روي بغض و کينه اتفاق افتاده است و عمق عداوت و دشمني دشمنان اين مردم و نظام را نشان داد.
حادثه تروريستي اهواز از روي بغض و کينه اتفاق افتاد/اقتدار نظامي ما براي ملت و مردم امنيت ساز است
به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس سرهنگ مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) با امام‌جمعه شهرستان فارسان ديدار و گفت‌وگو کردند.

در اين ديدار سرهنگ مهران مرادي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تبريک اين ايام گفت: دشمن امروزه تلاش مي‌کند تا با هجمه‌هاي سنگين فرهنگي اقتصادي، سياه نمايي کرده و در مردم ايجاد ياس و نااميدي کند.

وي تصريح کرد: سپاه پاسداران آماده است تا با استفاده از ظرفيت بالاي روحانيت و استفاده از روحانيون توانمند چه در برنامه‌هاي سپاه و بسيج و چه در سطح شهر با اين امر مقابله کند چراکه روحانيت داراي ظرفيت و توانمندي قابل‌توجه است که اگر از اين ظرفيت به‌خوبي استفاده شود هم مي‌توان نااميدي را از جامعه دور کرد و هم مي‌توان فرهنگ غني دفاع مقدس و مقاومت را در بين مردم ترويج داد.

 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با جهانبین نیوز نيز عنوان کرد: امروزه اين اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي، مرهون و مديون تلاش‌هاي شما نيروهاي نظامي و انتظامي است و تلاش‌هاي شما موجب شده تا ما به اقتدار برسيم. اقتداري که براي ما امنيت و آرامش را به ارمغان آورده است.

ملک پور بيان داشت: آن‌گونه که کارشناس‌هاي نظامي تشريح کرده‌اند حادثه تروريستي و جنايت تلخي که در اهواز اتفاق افتاد هيچ‌گونه ارزش نظامي نداشته و درواقع يک ترور کور بوده که از روي بغض و کينه اتفاق افتاده است و عمق عداوت و دشمني دشمنان اين مردم و نظام را نشان داد.


وي اظهار داشت: اين برنامه‌ها هيچ‌گاه نمي‌تواند مردم را از نظام مقدس جمهوري اسلامي دلسرد کند و مردم هميشه پشت نظام و رهبرشان خواهند ايستاد.

امام جمعه فارسان گفت: البته ما نيز منتقد اين وضع اقتصادي و اوضاع بد معيشتي که براي مردم ايجادشده و اين مديريت‌هاي ضعيف هستيم اما همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب مي‌فرمايند: انتقادها نبايد مخرب باشند و موجب سوءاستفاده دشمنان بشود.

انتهاي پيام1022ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۱۵

27 Dec 2019