۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۱۱۵۷
رئيس دانشگاه علمي و کاربردي چهارمحال و بختياري:

رسالت دانشگاه علمي کاربردي تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است

عزيزي با اشاره به اينکه وظيفه اين دانشگاه تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است، گفت: حدود 65 تا 67 درصد فارغ‌التحصيلان مراکز علمي کاربري استان جذب بازار کار شده‌اند.
رسالت  دانشگاه علمي کاربردي تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است
 به گزارش جهانبین نیوز،حميدرضا عزيزي در گفتگو با اساتيد برتر، با اشاره به انعطاف‌پذيري و به روز بودن رشته‌هاي تحصيلي در دانشگاه علمي و کاربردي اظهار کرد: رشته‌هاي اين دانشگاه متناسب با نياز بازار کار تغيير مي‌کند.

رئيس دانشگاه علمي و کاربردي چهارمحال و بختياري بيان داشت: با پيشرفت و توسعه جامعه نيازهاي بازار کار نيز تغيير مي‌يابد و به همين دليل سرفصل دروس در اين دانشگاه به گونه‌اي تدوين شده که نزديکترين ارتباط را با نيازهاي روز جامعه داشته باشد و با شناسايي اين نيازها برنامه‌هاي درسي گذشته بازنگري و با برنامه‌هاي جديد تدوين مي‌شود و هيچ رشته‌اي بيش از چند دوره ادامه نخواهد داشت.

عزيزي با اشاره به اينکه وظيفه اين دانشگاه تربيت نيروي ماهر در سطح عالي است، گفت: حدود ۶۵ تا ۶۷ درصد فارغ‌التحصيلان مراکز علمي کاربري استان جذب بازار کار شده‌اند.

وي همچنين از اجراي طرح غربال‌گري اساتيد اين مراکز خبر داد و گفت: طرح غربال‌گري مدرسان دانشگاه‌ها بر اساس کد تدريس و سوابق فعاليت‌هاي پژوهشي آن‌ها اجرا مي‌شود.

عزيزي گفت : دانشگاه جامع علمي كاربردي به عنوان دانشگاه كارآفرين توانسته است در راستاي رفع نيازهاي جاري در هر منطقه گام بلندي برداشته و با تعريف برنامه‌هاي مناسب و به‌كارگيري مدرسان در مراكز آموزشي علمي كاربردي برخوردار و امكانات پيشرفته، نسبت به تربيت نيروي انساني متخصص، مجرب و كارآمد اقدام كند.

وي تصريح کرد: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، رونق اقتصادي و توسعه کشور اين دانشگاه نسبت به آموزش‌هاي مهارتي اهتمام ويژه‌اي دارد.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۱۶

30 Dec 2019