۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۹۵۴۷
کارشناس مسائل سياسي:

برجام حیله‌گری آمریکا را برای بار دوم بر همگان اثبات کرد

کارشناس مسائل سياسي گفت: امروز دنيا متوجه شد آمريکا در بحث هسته‌اي ايران دروغ مي‌گفت و قابل اعتماد نيست و انتخابات رياست جمهوري ايران آمريکا مي‌تواند روابط ايران و آمريکا را دشوار نمايد چون همه کانديدهاي رياست جمهوري حرف از پاره کردن برجام مي زنند.
برجام حیله‌گری آمریکا را برای بار دوم بر همگان اثبات کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد دکتر عبدالهي‌فر، کارشناس مسائل سياسي در جمع دانشجويان استان حاضر شد و ضمن تبيين موضوع استکبارستيزي گفت: شيطان نماد استکبار است و قسم خورده تا انسان هست با او بجنگد و آدم‌هايي که آلوده مي‌شوند استکباري مي‌شوند چراکه خود را بالاتر از ديگران مي‌بينند، امروز و در عصر ما آمريکا شيطان بزرگ است و آمريکا براي گمراه کردن جوانان ما ميلياردها تومان هزينه مي‌کنند، دشمن براي جوان‌هاي ما برنامه‌ريزي مي‌کند.

عبدالهي‌فر ادامه داد: مشکل دنيا با آمريکا و آمريکا با دنيا بر سرِ واژه استکبار است چون آمريکا خودش را بالاتر از ديگران مي‌بيند و استعمار پير يعني انگليس استکبار را در دنيا مديريت مي‌کند و روح کودتا در ترکيه استکباري است.

وي افزود: اگر با آمريکا بر سر موضوع هسته‌اي به سمت مذاکره نمي‌رفتيم جوانان ما مي‌گفتند چرا رهبري اجازه نمي‌دهد و چهره کريه آمريکا برايشان نمايان نمي‌شد ولي الآن چهره جديد استکبار آمريکا براي جوانان ما مشخص شد و ما در بحث هسته‌اي ثابت کرديم که ما مي‌توانيم.

وی یادآور شد: تنها يک کشور آب سنگين دارد آن هم کانادا است ولي ما داشتيم و اين موضوع به شدت آمريکا را نگران کرده بود.

کارشناس مسائل سياسي بيان داشت: امروز دنيا متوجه شد آمريکا در بحث هسته‌اي ايران دروغ مي‌گفت و قابل اعتماد نيست و انتخابات رياست جمهوري ايران آمريکا مي‌تواند روابط ايران و آمريکا را دشوار نمايد چون همه کانديدهاي رياست جمهوري حرف از پاره کردن برجام مي زنند.

عبدالهي‌فر ادامه داد: سپاه فراتر از احزاب، گروه‌ها و اشخاص است و در مسائل سياسي و انتخابات دخالت نمي‌کند اما داشتن شمّ سياسي، روشنگري و بصيرت‌افزايي وظيفه سپاه است.

پايان‌بخش سخنان دکتر عبدالهي‌فر پاسخ به سوالات و شبهات سياسي دانشجويان بود.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۴:۰۲

2 Jan 2020