۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۰۵۱۷
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان:

اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ می شود

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان گفت: امروزه يکي از ارکان پيشرفت هر جامعه‌اي وجود امنيت در آن جامعه بوده و امنيت به‌عنوان سرشاخه ساير حوزه‌ها در جلب رضايت مردم داراي اهميت خاص است که اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ خواهد شد.
اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ می شود
سرهنگ دوم مسلم احمدي فرمانده انتظامي شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: هفته نيروي انتظامي، فرصت مغتنمي است که در آن با ارائه کارنامه عملکرد يک‌ساله پليس به مردم فهيم و معرفي توانمندي، اقتدار و کارآمدي ناجا در تأمين نظم و امنيت بسترهاي جلب اعتماد عمومي و مشارکت همگاني فراهم گردد.

وي بابيان اينکه دشمن قصد دارد با اقدامات خود مشکلاتي را براي کشور ايجاد کند، ابراز داشت: در اين شرايط بايد هنرمندانه وارد عرصه شد و دراين‌بين قطعاً نقش بي‌بديل مردم انکارناپذير است و اميدواريم با حضور مردم بار ديگر نقشه شوم استکبار خنثي شود.

وي تصريح کرد: امروزه يکي از ارکان پيشرفت هر جامعه‌اي وجود امنيت در آن جامعه بوده و امنيت به‌عنوان سرشاخه ساير حوزه‌ها در جلب رضايت مردم داراي اهميت خاص است که اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ خواهد شد.

وي بيان داشت: امنيت از مؤلفه‌هاي پيشرفت يک جامعه مي‌باشد نيروي انتظامي با برقرار امنيت، نقش مهمي در توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي در شهرستان فارسان ايفا مي‌نمايد.

وي با اشاره به اين‌که با مشارکت مردم و ساير دستگاه‌ها امنيت قابل‌تحسيني بر شهرستان حاکم است گفت: در اجراي برنامه‌هاي دهه محرم، تاکنون مردم ولايت مدار و مؤمن با همدلي و اتحاد با مسئولان، اين برنامه‌ها را بدون ايجاد هيچ خللي اجرا کردند که جاي تقدير دارد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۴۹

27 Dec 2019