۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۸۵۶۷
در سخنرانی به مناسبت شب اول ماه محرم‌الحرام؛

سیدحسن نصرالله: تهدیدات هرگز بین ما و امام حسین (ع) جدایی نمی‌افکند/ طرح فتنه خطرناک برای طرابلس

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به برخی تهدیدات درباره برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در لبنان گفت که تهدیدات هرگز بین ما و بین امام حسین علیه السلام جدایی نمی‌افکند.
سیدحسن نصرالله: تهدیدات هرگز بین ما و امام حسین (ع) جدایی نمی‌افکند/ طرح فتنه خطرناک برای طرابلس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از تسنیم، "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت شب اول ماه محرم به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای این سخنرانی به حوادث اخیر طرابلس و شمال لبنان نیز اشاره کرد و گفت: حوادثی که در شمال و منطقه طرابلس روی می‌دهد در راستای حوادثی است که در منطقه در حال روی دادن است.

دبیرکل حزب الله گفت: پرژه فتنه انگیز و خطرناک بزرگی برای طرابلس و شمال لبنان آماده شده است، از خداوند می خواهیم که به مسئولان و سران نظامی و سیاسی و امنیتی کمک کند تا آنها با هم همکاری و اتحاد داشته باشند تا در برابر این خطر فتنه بایستند. سید حسن نصرالله همچنین از مردم خواست تا در این راه صبر و تحمل از خود نشان دهند.

درگیری در منطقه طرابلس بار دیگر از پنج‌شنبه شب گذشته آغاز شده است، این درگیری بین عناصر تروریستی با ارتش لبنان در بخش های مختلف این شهر از جمله منطقه الزاهریه و بازارهای داخلی شهر و قلعه باستانی طرابلس ادامه پیدا کرد. در این درگیریها سه تن از نظامیان لبنانی کشته شدند.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مناسبت شب اول ماه محرم به برخی نکات و توصیه‌هایی درباره برگزاری مجالس عزاداری برای امام حسین علیه السلام پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود با اعلام اینکه "وضعیت امنیتی در لبنان از بسیاری از کشورهای منطقه بهتر است" افزود: برخی گمان می‌کنند که با تهدیدات و جنگ روانی می‌توانند مراسم عزاداری را تعطیل کنند اما تاکید می‌کنیم که این تهدیدات ما را نمی‌ترساند و هرگز بین ما بین حسین ما جدایی نمی‌افکند. سال‌های پیش با وجود تهدیدات زیاد حضور مردم بیشتر از گذشته بوده و امسال نیز همین انتظار را داریم.

سید حسن نصرالله در مورد تهدیدات مطرح شده بر ضد مجالس عاشورایی در لبنان گفت: برخی چند روز پیش تهدید کردند و گفتند که می خواهند این مجالس را هدف قرار دهند. آن‌ها وارد جنگ روانی شده‌اند و حتی اگر برخی رسانه‌ها در این راه با آن‌ها هم قدم شوند نیز این اقدامات ما را نمی ترساند و بین ما و امام حسین جدایی نمی‌اندازد.

وی در عین حال تاکید کرد که باید برای مقابله با این تهدیدات بدون در نظرگرفتن حجم و جدیت آن با یکدیگر همکاری کنیم.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۴:۰۲:۲۹

28 Mar 2020