۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۶۶۵۷
فعال رسانه ای در چهارمحال و بختیاری:

تروريست ناميدن سپاه از سوي ترامپ مزاحي بيش نيست

فعال رسانه اي در چهارمحال و بختياري گفت: سپاه افتخار تمام ايرانيان است ،سپاه قدرتمندترين و محبوب ترين نهاد ضد تروريستي جهان است و صحبت هاي ترامپ در خصوص تروريست خواندن سپاه, مزاحي بيش نيست.
تروريست ناميدن سپاه از سوي ترامپ مزاحي بيش نيست
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مهدي فتاحي فعال رسانه اي در چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ تصريح کرد: اين نهاد انقلابي متعلق به همه ملت هاي منطقه است و قطعا" اگر سپاه نبود شرايط منطقه اي به اين صورت رقم نميخورد و عراق، سوريه و لبنان شرايطي غير از شرايط فعلي داشتند.

وي اذعان داشت: با صحبتهايي كه ترامپ در مورد سپاه داشته قطعامحبوبيت سپاه در بين مردم جهان چندين برابر شده ، اين براي همه ما يک افتخار است که سپاه مانند خاري در چشم دشمنان اسلام و بشريت فرو رفته است.

هيچ کدام از صحبت هاي ترامپ قابل استناد نيست و تنها ياوه گويي کرده است

وي با اشاره به صحبت هاي ترامپ در خصوص عربي خواندن خليج فارس بيان داشت: ترامپ با مطرح كردن اين موضوع بي پايه و غير عقلاني وغير منطقي مقابل يك فرهنگ و تمدن و تاريخ به بلنداي كل جهان ايستاده كه اين صحبتها به عنوان رئيس جمهور يک کشور ناشايست بوده وبه شعور مردم امريكا توهين كرده و قطعا تاريخ و تمدن و جغرافيا تغيير ناپذير است.

فتاحي با بيان اينكه روز به روز پيشبيني هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت ايت الله عظما امام خامنه اي در خصوص امريكا اشكار تر ميشود بيان داشت: ايشان بارها تذكر داده بودند كه حتي اگر ما صد درصد مطابق خواسته هاي امريكا عمل كنيم بازهم امريكا به عهد خود وفا نميكند و هيچكدام از تحريمهارا لغو نخواهد كرد و شيطنتهاي ان همچنان ادامه خواد داشت.

وي با اشاره به ادعاي ترامپ درباره عدم پايبندي جمهوري اسلامي ايران به برجام اظهار کرد: اين صحبت ها و تهمت ها عليه ملت ايران موضوع جديدي نيست و نزديك ٤٠ سال است كه. اين تهمت ها و حرفها را عليه ملت ايران ميزنند، اما دنيا اين را مي داند که اگر جمهوري اسلامي حرفي بزند بر روي حرف خود پايبند خواهد ماند.

فتاحي با اذعان بر اينکه ملت ايران پاي معاهده برجام ايستاده است و تاكنون به ان عمل كرده بيان داشت: مسئولين کشور هم اعلام کردند اگر طرف مقابل به برجام عمل نكنند قطعا جمهوري اسلامي هم راهكارها و اقدامات جايگزين را در دستور كار قرار خواهد داد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۳:۵۵

1 Feb 2020