۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۱۳۵۴
ثبت رکورد خانه‌های ورزش روستایی چهارمحال و بختیاری در کشور

چهارمحال و بختیاری با 253 خانه ورزش روستایی، رکورد خانه‌های ورزشی روستایی را در کشور شکست

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: دستاوردهای ورزش در تاریخ انقلاب اسلامی در تمام ابعاد چشم‌گیر بوده است،
چهارمحال و بختیاری با 253 خانه ورزش روستایی، رکورد خانه‌های ورزشی روستایی را در کشور شکست
به گزارش جهانبین‌نیوز، عبدالحمید احمدی در آیین افتتاخ ۴۰ خانه ورزشی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با گذشته قابل قیاس نبوده است و شاهد پیشرفت های قابل توجه و چشم‌گیری در تمام عرصه ها بوده‌ایم چراکه آمار و نمودارها نیز نشنانگر توسعه و گسترش حوزه ورزش در تمام ابعاد است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه تحریم‌ها و تهدیدات مانعی برای پیشرف کشور نبوده، یادآور شد: آنچه که حائز اهمیت است افتخارات کسب شده در طول این ۴۰ سال، علی‌رقم تحریم‌ها، محدودیت‌ها و تهدیدات دشمن و در یک شرایط بسیار سخت و دشوار بوده است لذا با این حال توانسته‌ایم به دستاوردها و افتخارات چشم‌گیری دست پیدا کنیم.

احمدی با اشاره به افزایش ۳۲ برابری سرانه فضای ورزشی کشور پس از انقلاب، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری مناسبی که بعد از انقلاب در حوزه ورزش شده، همواره شاهد موفقیت‌های قابل توجهی در حوزه قهرمانی، همگانی، ورزش روستایی، فرهنگی و ... بوده‌ایم و توسعه و افتخارآفرینی در ورزش های قهرمانی پس از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

وی بیان کرد: حضور تاثیرگزار و موفق تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، کسب بیشترین مدال در بازی‌های آسیای پس از انقلاب، کسب رتبه سوم در پاراآسیایی، اخذ چندین مدال رنگین در تاریخ بازی‌های آسیایی، کسب رتبه هفتم در المپیک جوانان و سعود ۱۷ پله نسبت به المپیک دوره قبل و...، نشان از رشد و پویایی ورزش در حوزه ورزش‌های همگانی و قهرمانی است.

احمدی با اشاره به کسب افتاخارات بانوان پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: زنان ما با مشارکت در رشته‌های مختلف و حضور در صحنه‌های بین‌المللی با رعایت ارزش‌های اعتقادی، توانستند توانمندی‌های خود را در ابعاد مختلف به جهان به منصه ظهور گذارند و علاوه بر رشد ۱۷ برابری مدا‌آوری در بازی‌های آسیایی یک جامعه الگو و پیشرو در جهان بوده و الگوی حجاب و عفاف را در ورزش جهان مطرخ کرده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی و روستایی ملزم به نگاه متفاوت و جدی است، تصریح کرد: ارتقا سطح ورزش‌های روستایی توسعه خانه های ورزش روستایی یکی از اقدامات تاثرگذاری است که طی سه تا چهار سال گذشته پیگیری شده است و در حال حاضر سه هزار خانه ورزشی روستایی تجهیز شده است.

وی بیان کرد: لازم است با هم‌افزایی و انسجام بیشتر ظرفیت‌های مناسبی را در حوزه ورزش ایجاد کرد و خدمات مطلوبی را به مردم ارائه داد و با یک عزم جدی و همبستگی کامل این مسیر موفقیت را طی خواهد کرد

انتهای پیام/1029
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۳:۰۶

30 Dec 2019