۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۲۷۲۴

نارضايتي جانبازان بن از عدم بزرگداشت روز جانباز در اين شهرستان

جانبازان عزيز اين شهرستان از برگزار نشدن بزرگداشت اين روز در شهرستان گله مند بوده و خواستار برگزاري اين برنامه در شهرستان هستند.
نارضايتي جانبازان بن از عدم بزرگداشت روز جانباز در اين شهرستان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، شهرستان بن با دارا بودن بيش از ۴۰۰ شهيد و ۶۰۰ جانباز به عنوان شهرستان شاخص استان معرفي شده است.

مردم شهرستان بن با الگو قرار دادن زندگي نامه شهداي گرانقدر اين شهرستان و بر پايي يادواره ها ياد و خاطره آنان گرامي مي دارند.

حضور جانبازان عزيز نيز در اين شهرستان برکتي روز افزان بوده و زمينه براي انس بيشتر جوانان نسل بعد انقلاب با هشت سال دفاع مقدس شده است.

به دليل جايگاه رفيع و با عظمت جانبازان که برگرفته از ايثار و از خود گذشتگي حضرت عباس عليه السلام است روز ميلاد آن حضرت به روز جانباز نام گذاري شده است.

مراسم بزرگداشت روز جانباز روز گذشته در استان برگزار و جانبازان شهرستان بن نيز در اين برنامه حاضر شدند.

جانبازان عزيز اين شهرستان از برگزار نشدن بزرگداشت اين روز در شهرستان گله مند بوده و خواستار برگزاري اين برنامه در شهرستان هستند.

اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر پيرامون اين مساله گفت: جانبازان نقش والا و بسزايي در کشور داشته و الگويي بي نظير براي نسل امروزي هستند.

وي تصريح کرد: عزت و سربلندي کشور عزيزمان ايران مديون رشادت ها و دلاوري هاي شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.


اسماعيلي گفت: جانبازان شهدايي زنده هستند و با الگو گيري از حضرت عباس (ع) و با وجود جراحت هاي بسيار و يادگاري هاي دوران هشت سال دفاع مقدس هيچ گاه صحنه را خالي نکرده و تا آخرين قطره خون پاي انقلاب اسلامي ايستاده اند.

وي علت عدم برگزاري مراسم بزرگداشت روز جانباز را استقبال کم جانبازان عزيز خواند و گفت: جانبازان عزيز ما بيشتر تمايل دارند در برنامه مرکز استان شرکت کنند؛ اگر اين درخواست جانبازان باشد همه تلاش خود را در برگزاري اين مراسم در سال هاي آينده خواهيم داشت.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۰:۰۹

27 Dec 2019