۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۷۷۶۴
رئيس اداره هواشناسي شهرستان اردل:

اولين بارش برف و باران زمستاني در اردل/ثبت 40 ميلي‌متر بارش از مهر امسال

رئيس اداره هواشناسي شهرستان اردل با بيان اينکه در بارش‌های اخیر 3 ميلي متر باران در شهرستان اردل باريد گفت: فعاليت سامانه بارشي تا ظهر فردا 6 آذرماه ادامه دارد.
اولين بارش برف و باران زمستاني در اردل/ثبت 40 ميلي‌متر بارش از مهر امسال
به گزارش جهانبین نیوز، جعفر بابا احمدي رئيس اداره هواشناسي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اينکه ميزان بارش‌ها از ابتداي مهرماه سال جاري تاکنون ۴۰ ميلي متر در شهرستان اردل ثبت شده است افزود: با ورود موج جديد بارش‌ها به چهارمحال و بختياري، شهرستان اردل از صبح امروز سه شنبه 5 دی ماه تاکنون شاهد بارش پنج ميلي متر باران بوده است.

بابااحمدي با اشاره به اينکه اوج بارش ها تا ظهر چهارشنبه ۶ دي ماه است، گفت: سامانه بارشي روز پنج شنبه از شهرستان خارج مي شود و شاهد هوايي پايدار در سطح شهرستان خواهيم بود.

رئيس اداره هواشناسي شهرستان اردل بيان کرد: هم‌اکنون دماي هواي شهرستان چهار درجه بالاي صفر است که در روزهاي آينده شاهد کاهش بيشتر دما در اين شهرستان خواهيم بود.

بابااحمدي گفت: با توجه به بارندگي هاي موثري که تا ظهر چهار شنبه سطح شهرستان را در برمي گيرد احتمال ايجاد اختلال در تردد وسايل نقليه برون و درون شهري به علت آبگرفتگي معابر و مسيرها وجود دارد انتظار است رانندگان با توجه به مه آلود بودن راه هاي کوهستاني و گردنه ها بايد با احتياط مسير را طي کنند ضمن اينکه دامداران و کشاورزان نيز از حضور در ارتفاعات يا اسکان در حاشيه و بستر رودخانه ها خودداري کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۲۶

31 Dec 2019