۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۶۴۲۴

قدس؛ محور انسجام اسلامی

سرنوشت فلسطین سرنوشت اسلام است و بی توجهی یا کم توجهی به آرمان فلسطین به عنوان قلب جهان اسلام، ضربه های جبران ناپذیری به جهان اسلام وارد خواهد آورد.
قدس؛ محور انسجام اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، بی گمان، انسجام اسلامی، به ویژه در شرایط کنونی، ضرورتی انکار ناپذیر در جهان اسلام است. در این میان، مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف، از جمله نقاط اشتراکی است که می تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.

از این رو، ضزوریست تا برای روز قدس برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد؛ بنابراین هر عقل سلیمی می پذیرد که بی توجهی یا کم توجهی به آرمان فلسطین به عنوان قلب جهان اسلام، چه ضربه جبران ناپذیری به جهان اسلام وارد خواهد آورد.

از این رو، بر همه ملت های مسلمان است که فراتر از شعارها و اقدامات معمولی و کم اثر، این روز بزرگ را که در حقیقت روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، گرامی بدارند. پس در شرایطی که خطر اسرائیل، امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین های اسلامی است، انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.
اعلام روز جهاني قدس، مصيبت اشغال فلسطين را در رأس مسائل جهان اسلام معرفي كرد و از همه ي مسلمانان و مستضعفان جهان باید خواست تا با كمك يكديگر به ياري خواهران و برادران خود در فلسطين بشتابند تا اسرائيل نتواند به اشغال سرزمين هاي فلسطيني ادامه دهد و ملت فلسطين را تضعيف نموده و از پاي درآورد.

اگر مردم مسلمان جهان در يك همايش عظيم جهاني در روز قدس، هر كدام ، بنابر توصيه ي حضرت امام خميني، يك سطل آب بريزند، اسرائيل را آب خواهد برد.... به اميد آن روز

یادداشت:قاسم همتی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۸:۳۶

15 Feb 2020