۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۲۵۴۴
به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد:

بيش از ۳۰ برنامه فرهنگي ورزشي در اردل برگزار مي شود

فرماندار شهرستان اردل گفت: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد بيش از ۳۰ برنامه فرهنگي ورزشي در اين شهرستان برگزار مي شود.
بيش از ۳۰ برنامه فرهنگي ورزشي در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل اظهار داشت: سوم خرداد هديه‌اي الهي به مردم غيور ايران اسلامي در دوران سخت دفاع مقدس بود که با نصرت و پيروزي رزمندگان اسلام به پايان رسيد و افتخار ديگري در دفتر شجاعت‌ها و تاريخ انقلاب اسلامي به ثبت رسيد.

نوذري تصريح کرد: سالروز آزادسازي خرمشهر به عنوان يک روز ملي در کشور رقم خورده و با توجه به اينکه بايد رشادت‌هاي رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحميلي سينه به سينه و نسل به نسل به جوانان منتقل شود، گراميداشت سوم خرداد از اهميت بسزايي برخوردار است.

وي در ادامه از برگزاري بيش از ۳۰ برنامه فرهنگي و ورزشي به مناسبت سوم خرداد ماه در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها با همکاري هيئت‌ها، ادارات و شوراي بسيج ورزشکاران در تمامي شهرها و روستاهاي شهرستان برگزار خواهد شد.

اين مسئول، برگزاري صبحگاه مشترک با حضور بسيجيان، رژه موتوري، مسابقات ورزشي در سطح شهرستان در بخش آقايان و خانم‌ها، همايش‌هاي پياده‌روي و کوهپيمايي، ديدار با خانواده معظم شهدا، برپايي نمايشگاه و تجليل از جانبازان را بخشي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين شهرستان در سالروز آزادسازي خرمشهر اعلام کرد.

فرماندار شهرستان اردل هدف از برگزاري اين برنامه‌ها را ايجاد روحيه نشاط در مردم اين شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر، رخدادي عظيم و جاودانه است و اجراي اين برنامه‌ها ظرفيتي براي ايجاد نوعي فرهنگ در راستاي يادآوري اين رخداد تاريخي و ايجاد نشاط در جامعه است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۴۶

29 Dec 2019