۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۲۲۰۲۱

تدریس 634 معلم در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان از حضور 634 معلم و بازنشسته فرهنگي در شهرستان سامان خبر داد.
تدریس 634  معلم در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سعيد صالحي در نشست هم انديشي هفته معلم با اشاره بر اينکه معلم نقش و جايگاه ويژه اي در جامعه دارد، بيان کرد: در اين شهرستان ۶۳۴ معلم مشغول به تدريس در مدارس هستند.

صالحي با بيان اينکه معلم واقعي در جامعه پيامبران بوده اند، بيان داشت: فعاليت هاي معلمين نشات گرفته از پيامبران بوده است و پيامبران در ان زمان هدايت انسان ها را به عهده داشتند و هم اکنون معليمن ادامه دهنده اين راه در جامعه هستند.

وي با اشاره بر اينکه در شهرستان سامان با حضور بخش خصوصي جشني در شان معلمين شهرستان به صورت متمرکز برگزار شود، اذعان داشت: شوراها و دهياران و بخشداران شهرستان بايد جشن روز معلم را براي معليمن برگزار و از پتانسيل هاي بخش خصوصي شهرستان براي برگزاري اين جشن استفاده کنند.

صالحي با بيان اينکه در شهرستان از ۳۱ فرهنگي بازنشسته تجليل صورت خواهد گرفت ، عنوان کرد: بايد روز معلم براي تمامي معلمان يک روز به ياد ماندني باشد که در خاطر معلمان بماند و با توجه به بحث هاي اجتماعي که معلمان در اين روز ها داشته اند بايد عميق تر به مشکلات معليمن در سطح کشور و استان و شهرستان توجه شود .



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۷:۰۹

27 Dec 2019