۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۲۳۰۱۱
امام جمعه موقت هفشجان:

ایران مملکت امام زمان/ ولی فقیه از الطاف خداوند است

امام جمعه موقت هفشجان گفت: جمهوری اسلامی ایران مملکت امام زمان است و تحت نظر ایشان است.
ایران مملکت امام زمان/ ولی فقیه از الطاف خداوند است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز امام جمعه هفشجان در خطبه های اول نماز جمعه اظهار داشت:اگر کشور ما تا کنون امن بوده و مشکلی در آن پیش نیامده است تنها به خاطر این بوده که امام زمان به کشور ما نظر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در قرن ۱۸ و ۱۹ همه کشورها ضعیف تحت سلطه ابر قدرتها بوده است تصریح کرد:در ایران ما هرچند که درصورت قاجار کشور ضعیفی بود بازهم زیر سلطه هیچ کشوری نرفت چراکه امام زمان (عج) این مملکت را حفظ کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بیان داشت:امام راحل رهبر کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی های خود فرمودند هرچه داریم از حضرت صاحب عصر است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پشتوانه قوی چون امام زمان (عج) را دارد بیان داشت: امام زمان در زندگی و جامعه ما نقش مهم و تاثیر گذاری دارد.

حجت الاسلام فاطمی در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه هفشجان گفت: همه الطاف خداوند شامل حال مملکت ما است که یکی از آن الطاف رهبری مقام رفیع ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت:ولی فقیه در نظام ما به عنوان نگهبان و حراست کننده نظام اسلامی است و از برکات مهدویت است.

فاطمی با اشاره به اینکه ما باید همواره مطیع فرمایشات رهبری باشیم بیان داشت:ما شیعیان در زمان غیبت امام عصر (عج) باید از مجتهد و ولی خود پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال عراق توسط مرجع شیعه اتفاق افتاده است عنوان کرد:این انقلاب یک سیاست شیعه بود که توانست چنین کاری کند.

فاطمی با تاکید بر اینکه ما باید یک دل و یک صدا باشیم تصریح کرد:باید هم دلی و هم زبانی در زندگی ما ، موضع گیری ما در کارها و فعالیت های سیاسی واجتماعی موج بزند

نماینده موقت ولی فقیه در استان گفت: ملت شریف اسلام جانباز ، شهید و زجر کشیده زیاد دارد و ما باید قدر این عزیزیان را بدانیم و راه شهدا را در پیش بگیریم.

حجت الاسلام فاطمی اظهار کرد:حفظ و آبروی این ملت ، عزت امام ، رهبری و عزت شهدا است و باید این عزت حفظ شود.

وی با اشاره به جلسه اصولگرایان در چند روز اخیر بیان داشت:ما امیدواری اتحاد و هم دلی پور شور و پر رنگ تر و منسجم تر باشد و گروه های که وفادار به امام و نظام اسلامی هستند در مسیر پیشرفت مملکت موفق باشند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۷:۳۷

1 Feb 2020