۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۱۰۲۱
امام جمعه شهر اردل:

بزرگترين پيام عاشورا امر به معروف و نهي از منکر است

امام جمعه شهر اردل گفت: بزرگترين پيام عاشورا امر به معروف و نهي از منکر مي باشد که تبلور آن با اقامه نماز اول وقت ميسر مي شود.
بزرگترين پيام عاشورا امر به معروف و نهي از منکر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پورامام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي و تسليت به مناسبت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ۷۲ تن از ياران باوفايش گفت: انسان نبايد از محور تقوا دور شود چرا که دور شدن از تقوا، همانند دور شدن ماهي از آب بوده که هلاکتش قطعي است.

سلمان پور با اشاره فلسفه قيام امام حسين (ع) اظهار کرد: بزرگترين پيام عاشورا امر به معروف و نهي از منکر مي باشد که تبلور آن با اقامه نماز اول وقت ميسر مي شود.

وي افزود: امام حسين (ع) با قيام خود در مقابل ظلم و ستم ايستاد و درس آزادي و آزادگي را به جهانيان آموخت که همه ما با الگو پذيري از فلسفه عاشورا بايد در مقابل استکبار و ظالمان ايستادگي کنيم.

سلمان پور بيان کرد: انقلاب اسلامي ايران نشأت گرفته از قيام امام حسين (ع) در روز عاشور است و نماز ظهر عاشورا بايد در اول وقت و به بهترين کيفيت برگزار شود، چراکه نماز ظهر عاشورا فلسفه اصلي قيام روز عاشورا محسوب مي شود.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به حقوق هاي نجومي برخي از مديران نيز تصريح کرد:حقوق هاي نامشروع، ظالمانه و خيانت به آرمان هاي انقلاب است و بايد اين مبالغ به بيت‌المال برگشت داده شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۱:۱۸

20 Jan 2020