۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۸۳۲۱
فرماندار کيار:

"استقلال" مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي براي ملت بود

فرماندار کيار در مراسم بزرگداشت ورود تاريخي امام خميني به ميهن استقلال کشور از بيگانگان را مهمترين دستآورد انقلاب اسلامي ايران برشمرد.
"استقلال" مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي براي ملت بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار قدمعلي مرداني گفت: سي و نه سال از زماني مي گذرد که دشمنان ايران از شرق تا غرب با تمام توان به ميدان آمده بودند تا مانع از پيروزي انقلاب اسلامي ايران شوند اما وجود رهبري آگاه و فرزانه و حمايت مردمي استبدادستيز در ايران مانع از آن شد که خواست بيگانگان محقق شود و به خواست خدا انقلاب اسلامي ايران پيروز شد و در پي آن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در کشور ايران استقرار يافت.

فرماندار کيار گفت: انقلاب اسلامي ايران طي سی و نه سال گذشته دستاورد هاي بسياري براي کشور و مردم ايران به ارمغان آورده است اما اگر بخواهيم مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران براي کشور و مردم را بيان کنيم بي شک استقلال کشور و مردم از بيگانگان مهمترين دستآورد اين انقلاب تاريخي و ماندگار است.

قدمعلي مرداني گفت: انقلاب اسلامي ايران از بطن جامعه به برخاست و در طول سال هاي مبارزه تا پيروزي هيچگاه تحت لواي قدرت هاي شرق و غرب قرار نگرفت و همين مساله باعث شد هميشه انقلاب اسلامي دشمني هاي زيادي را تجربه نمايد کما اينکه نمونه اي از دشمني هاي آشکار مخالفان انقلاب اسلامي ايران را در هشت سال دفاع مقدس، تحريم هاي ناعادلانه و... را تجربه کرديم.

فرماندار در جمع مسئولان ادارات و کارمندان ادارات شهرستان کيار گفت: ما امانت دار انقلاب و کشوري هستيم که براي به ثمر نشستن و حفظ آن فراز و نشيب هاي بسياري طي شده است و خونها و جان هاي بسياري فدا شده است و بايد همه اعم از مسئول و کارمند در برابر اين نظام و مردم پاسخگو باشيم و براي تداوم انقلاب اسلامي ايران و استقلال کشور همه توان و امکاناتمان را به کاربنديم.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۲:۰۲

27 Dec 2019