۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۶۳۴۱
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

دفاع مقدس، دوره اي بي نظير در تاريخ انقلاب/امر به معروف مختص اجتماع نيست

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که هفته دفاع مقدس يک دوره تاريخي بسيار مهم، فراموش نشدني و بي نظير در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است، گفت: امر به معروف اختصاص به اجتماع ندارد و در شرع مقدس از خانه شروع شده است.
دفاع مقدس، دوره اي بي نظير در تاريخ انقلاب/امر به معروف مختص اجتماع نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و گراميداشت هفته احياي امر به معروف و نهي از منکر، اظهار داشت: امر به معروف اختصاص به اجتماع ندارد و در شرع مقدس از خانه شروع شده است.

وي با اشاره به اين که اگر امر به معروف نبود امام حسين(ع) و ياران باوفايش شهيد نمي شدند، گفت: ظلم ها به خاطر امر به معروف از بين مي رود و زمين آباد مي شود.

حجت الاسلام حسيني امر به معروف و نهي از منکر را ۲ اصل بزرگ در اسلام ناب محمدي و هدف اصلي در قيام عاشورا دانست و گفت: همه ما به اجراي اين دو اصل الهي مکلفيم.

حجت الاسلام حسيني با تبريک هفته دفاع مقدس و تسليت ايام محرم، گفت: هفته دفاع مقدس نمايش اقتدار و وحدت ملت ايران اسلامي است.

حسيني با تاکيد بر ضرورت انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان، خاطرنشان کرد: آسايش و امنيت امروز ما مرهون جان فشاني ها و ايستادگي شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

دفاع مقدس، دوره اي بي نظير در تاريخ انقلاب

وي، هشت سال دفاع مقدس را گنجي بزرگ براي ملت ايران خواند و گفت: اعطاي عزت و شرافت از مهمترين دستاوردهاي دفاع مقدس براي کشور بود.

حجت الاسلام حسيني ايثار و شهادت طلبي را فرهنگ دفاع مقدس ناميد و افزود: اين فرهنگ که تنها راه مقابله با دشمنان است در همه حال بايد حفظ شود.


وي با بيان اينکه هفته دفاع مقدس يک دوره تاريخي بسيار مهم، فراموش نشدني و بي نظير در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است، گفت: هفته دفاع مقدس يادآور روزهاي طلايي و افتخارآفرين ملت ايران است که با اراده قوي در برابر تمام دنياي کفر ايستادند.

حجت الاسلام حسيني بر ضرورت حفظ وحدت و هوشياري در برابر توطئه هاي دشمنان تاکيد کرد و گفت: همه ما بايد از ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس پاسداري کنيم.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن در ادامه با اشاره به ماه مهر ماه و آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس، افزود: مسئوليت معلمان و فرهنگيان در جهت تقويت انگيزه فرزندان به تحصيل بسيار مهم و حياتي است و آنها بايد روحيه اعتماد به نفس و خود باوري را در دانش آموزان ايجاد کنند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۴:۱۶

27 Dec 2019