۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۳۶۷۰۱
به گفته معاون دانشجويي دانشگاه شهركرد؛

ار تقاء سطح کيفي امکانات رفاهي -صنفي دانشجويان

دكتر سعيد كريمي معاون دانشجويي دانشگاه شهركرد گفت: با اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه هاي رفاهي و عمراني سطح كيفي امکانات رفاهي-صنفي دانشگاه ارتقا پيدا كرده است.
ار تقاء سطح کيفي امکانات رفاهي -صنفي دانشجويان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، دكتر سعيد كريمي معاون دانشجويي دانشگاه شهركرد گفت: با اقدامات مناسب صورت گرفته  در حوزه هاي رفاهي، عمراني، خريد تجهيزات و ... سطح كيفي امکانات رفاهي-صنفي دانشگاه ارتقا پيدا كرده است.

معاون دانشجويي دانشگاه شهركرد افزود : در تابستان امثال به منظور ارتقا وضعيت خوابگاه هاي دانشگاه اقداماتي از قبيل: تجهيزسالن هاي مطالعه خوابگاه پسران به ميز و صندلي جديد و رفع مشكل روشنايي، نصب لامپ هاي ال اي دي و بهبود روشنايي در محوطه خوابگاه قائم و ولايت، نصب لوازم ورزشي پاركي در خوابگاه ولايت، تعويض و تعمير پرده ها در برخي از خوابگاه ها، تعويض و خريد موكت و شستشوي قالي در برخي از خوابگاه ها، تعويض و تبديل شير آلات قديمي به شيرآلات اهرمي در خوابگاه ولايت، اصلاح و بهبود شبكه اينترنت خوابگاه قائم و ولايت، تعمير شوفاژ ، رنگ آميزي برخي مكان ها در خوابگاه هاي خواهران، تجهيز خوابگاه خواهران به گيت اتوماتيک حضور و غياب، اختصاص ۳ ميني بوس و ۲ دستگاه اتوبوس جهت جابه جايي و نقل و انتقال دانشجويان در محوطه دانشگاه، انجام شده است.

دكتر سعيد كريمي در بخش ديگري از سخنانش در مورد اقدامات صورت گرفته درسلف سرويس ها گفت: سلف سرويس مركزي به طور كامل رنگ آميزي شد و بخش هاي مورد نياز نيز تعمير شد. سلف هاي سرويس به ۱۱۰۰ صندلي و ۲۵۰ ميز نهار خوري جديد مجهز شد وتجهيزات اساسي سلف سرويس در قسمت آشپزخانه همچون: كباب پز، سيخ گير، سيخ شوي، چرخ گوشت، ديگ هاي اتوماتيك پلوپز و خورشت پز، دستگاه پخت نان و متعلقات آن نيز خريداري شد.

معاونت دانشجويي دانشگاه شهركرد، ضمن تشريح کارهاي در دست اقدام براي دانشجويان گفت: درصدد هستيم تا يك سلف خصوصي در محل سلف سرويس مرکزي دانشگاه با آشپزخانه و پيمانکار مجزا با منوي غذايي متنوع راه اندازي کنيم و مكاتبه با سازمان فني و حرفه اي در خصوص برگزاري کارگاه و دوره آموزشي مختلف در محل خوابگاه خواهران و برادران در حال انجام است.

دكتر سعيد كريمي ساير اقدامات در دست انجام را افزايش و بهبود فعاليت دفترمشاوره و درمانگاه دانشگاه جهت خدمات رساني هر چه بهتر به دانشجويان ، پيگيري تکميل خوابگاه خيرساز حاج الياس رييسي و ۱۵ خرداد براي خواهران،پيگيري خريد يک آمبولانس مجهز براي دانشگاه، پيگيري برقرار نمودن سرويس اتوبوس شهركرد- بروجن و شهركرد – لردگان براي دانشجويان، هماهنگي و تعاملدائمي مسئولين و هيات رئيسه دانشگاه با اعضاي شوراي صنفي دانشجويي در جهت بهبود امور صنفي و رفاهي دانشجويان، برگزاري مانور زلزله و حوادث غير مترقبه با مشارکت ستاد بحران فرمانداري و هلال احمر و آتش نشاني و ساير دستگاه هاي و مشارکت جهت آموزش در سطح دانشگاه و احداث مجموعه جديدحمام براي خوابگاه شهيدان رجايي و باهنر پسران برشمرد.

دكتر كريمي در بخش پاياني سخنانش گفت: هزينه اين اقدامات مبلغي بالغ بر ۲۰ ميلياردريال مي باشدکه با حمايت صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم و پشتيباني رياست دانشگاه از محل در آمد هاي اختصاصي دانشگاه تامين شده است.

انتهاي خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۱:۳۴

9 Feb 2020