۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۰۷۵۱
امام جمعه موقت شهرکرد:

برای عبور از بحران های اقتصادی نظارت بیشتر بر بازار ضرورت دارد

امام جمعه موقت شهرکردگفت: برخی از بحران‌های اقتصادی فعلی در کشور ناشی از کم‌کاری و عدم نظارت بر بازار و امور اقتصادی است که نظارت بیشتر مسئولین بر بازار را می طلبد.
برای عبور از بحران های اقتصادی نظارت بیشتر بر بازار ضرورت دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام والمسلمین سید حسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: دولت در این برهه زمانی باید نظارت بیشتری داشته باشد، مجلس وظیفه دارد بر عملکرد دولت نظارت کند؛ تکلیف اجناس احتکار شده باید مشخص شود، اگر مجلس سکوت کند ایراد است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تحریم‌های بیگانگان کاری از پیش نمی‌برد، گفت: برخی از بحران‌های اقتصادی فعلی در کشور ناشی از کم‌کاری و عدم نظارت بر بازار و امور اقتصادی است.

فاطمی بیان داشت: عملکرد هر فردی در این برهه تاریخی نوشته می‌شود، رأی مردم در آینده مربوط به فعالیت و تلاش مسؤولان در این برهه حساس است.

فاطمی با بیان اینکه طی چند روز گذشته پیشنهاداتی مبنی بر آتش بس در یمن اعلام شده است، گفت: قصد کشورهای آمریکا و اسرائیل برای فروکش کردن جنگ در یمن به دلیل دلسوزی برای مردم نیست بلکه می‌خواهند عربستان را از این گرداب نجات دهند.

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری عربستان در یمن موفق نخواهد شد و حکومت‌های غاصب رو به افول هستند.

فاطمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جوانان، ادامه داد: مسؤولان باید به جوانان توجه کنند و جوانان نیز بدانند که وجودشان برای اسلام می‌تواند مؤثر باشد.

وی به هفته وقف اشاره کرد و گفت : وقف مایه جاودانی عمل و نام واقفان است، نباید اجازه داد افراد دنیا دوست و طمع کار موقوفات را تصرف کنند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۶:۲۰

27 Dec 2019