۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۱۷۷۱۱
امام جمعه لردگان:

داعش دست‌ پرورده و ساخته دست آمريکاست /مسئولان آموزش و پرورش به امر پرورش نگاه جدی تری داشته یاشند

مسئله پرورش، از سوي مسوولان آموزش و پرورش و والدين مورد غفلت واقع شده است که ضرورت دارد به امر پرورش نيز همانند آموزش نگاه جدي‌تري صورت گيرد.
داعش دست‌ پرورده و ساخته دست آمريکاست /مسئولان آموزش و پرورش به امر پرورش نگاه جدی تری داشته یاشند
 
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خاطرنشان ساخت: نکته مهم اين است که آمريکا قصد جدي براي مبارزه با داعش را ندارد و مبارزه با داعش فريب است، زيرا داعش دست‌ پرورده و ساخته دست آمريکاست، کساني که تا ديروز خودشان به داعش سلاح، مهمات، آموزش نظامي و حتي دلار و پول مي داد. امروز مي گويند بايد با داعش جنگيد و او را از بين برد، چون امنيت همه را به خطر مي اندازد، از طرفي آمريکا تنها به دنبال حضور نظامي و ايجاد اختلاف در منطقه است و سودي نخواهد برد.


انصاري در ادامه با اشاره به بازگشايي مدارس، يادآور شد: آموزش و پرورش دو بال پرواز، براي سعادت انسانها است ، اين در حالي است که مسئله پرورش، از سوي مسوولان آموزش و پرورش و والدين مورد غفلت واقع شده است که ضرورت دارد به امر پرورش نيز همانند آموزش نگاه جدي‌تري صورت گيرد.

وي افزود: فطرت انسان را خداوند، سالم خلق کرده است و سعي شود متوليان امر، اين فطرت خدايي را حفظ نگه دارند.

خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس عشق به شهادت و ايستادن در ميدان جنگ را از امام حسين (ع) آموختند.

وي بيان داشت: مردم ما غيور و دليرند و زحمات دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را قدر مي دانند و از آنها تجليل به عمل مي آورند .

پايان خبر/ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۲:۲۰

17 Jan 2020