۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۹۱۵۱
گفت و گو با بسيجي نمونه شهرستان بن؛

ايستادگي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان، از ويژگي هاي بارز بسيجيان است

ايستادگي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان و گمنام بودن، اخلاص، عدالت خواهي همگي در تفکر و ديدگاه هاي بسيجي از درخشندگي خاصي برخوردارند و راه پيشرفت کشور تفکر بسيجي است.
ايستادگي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان، از ويژگي هاي بارز بسيجيان است
محمد احمدي مسئول پايگاه شهيد بهشتي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: از سال ۷۰ به عضويت بسيج در آمدم و در قسمت هاي مختلف از جمله فرهنگي، عمليات،سياسي، مربي و شوراي پايگاه فعاليت داشته ام و حدود دو سال هم عضو فعال بسيج دانشجويي بوده و از سال ۸۸ فرمانبري پايگاه بسيج را به عهده گرفته ام.

وي گفت: پايگاه مقاومت بسيج شهيد بهشتي به لحاظ داشتن کادر قوي، مخلص و داراي مدارک علمي بالا توانسته است تاکون در کنار ساير پايگاه هاي اين شهرستان پيشرفت کند و بتواند حرفي براي گفتن داشته باشد.


احمدي مهمترين برنامه اجرايي اين پايگاه را برگزاري نشست هاي بصيرتي، اجراي طرح هاي تابستاني نشاط و تعالي عنوان کرد و افزود: سازماندهي و تشكيل حلقه هاي صالحين و برگزاري کلاس هاي علمي، آگاه سازي در خصوص دجال واره و کاهش آسيب هاي آن، فعاليت در زمينه فضاي سايبري، تلاش در تحقق شعارهاي سال که توسط رهبر فرزانه انقلاب تعيين مي شود، برگزاري يادواره شهدا، راه اندازي وبلاگ پايگاه، معرفي و تشويق بسيجيان جهت دريافت وام و راه اندازي بنگاه هاي زودبازده، گرامي داشت مناسبت هاي ملي و مذهبي، برگزاري فعاليت هاي تربيت بدني و ورزشي برگزاري مسابقات فرهنگي، کادر سازي، از ديگر برنامه هاي اجرايي توسط اين پايگاه است.


وي تصریح کرد: نقش بسيج و بسيجي در پيشبرد اهداف نظام و انقلاب بر کسي پوشيده نيست، بسيجيان ما با حفظ روحيه بسيجي و حركت در مسير ولايت همه توطئه ها و دسيسه ها را خنثي مي كنند و اجازه تعدي به اصول و آرمان هاي اسلامي و انقلابي را نمي دهند.


احمدي با بيان اينکه بسيج در همه عرصه ها حرف براي گفتن دارد، افزود: در تماي عرصه ها از جمله در عرصه ديني و مذهبي، سياسي و اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي اين نظام و انقلاب با نام بسيج عجين شده است و جزء طلايه داران پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي است.


وي خاطر نشان کرد: تفکر بسيجي در دفاع از اسلام ،نظام و انقلاب و حقوق مستضعفين جهان اشداء علي الکفار است.


احمدي افزود: تفکر بسيجي اطاعت از ولايت مطلقه فقيه، ايمان و اخلاص در عمل و شهادت طلبي است که در شعار هيهات من الذله خلاصه مي شود.


وي ايستادگي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان را يکي از ويژگي هاي بارز بسيجيان دانست و گفت: گمنام بودن، اخلاص، عدالت خواهي همگي در تفکر و ديدگاه هاي بسيجي از درخشندگي خاصي برخوردارند و راه پيشرفت کشور تفکر بسيجي است و دل خوش کردن به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام نه تنها پيشرفتي را براي کشور به ارمغان نمي آورد بلکه باعث کند شدن چرخه ي پيشرفت نظام اسلامي خواهد شد.


وي خاطر نشان کرد: تفکرات شهيدان نه تنها در بسيجيان امروزي وجود دارد بلکه اين تفکر در حال رشد و تکامل و جهاني شدن است چرا که اين تفکر نشان داد که ايستادگي و مقاومت در برابر دشمنان اثرگذار خواهد بود.


وي جنگ هاي مختلف منطقه مانند جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان در مقابل اسراييل، بيداري کشورهاي اسلامي را يادآور شد و گفت: اين ها همه نشان از رشد اين تفکر است و اگر در زمان جنگ بسيجيان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حاضر شدند اکنون هم همان نبرد در عرصه هاي مختلف ديگر وجود دارد و تفکر بسيجي در اين عرصه ها حرف اول را مي زند.


مسئول پايگاه شهيد بهشتي ولايت پذيري و اطلاعت از ولايت فقيه را از ديگر شاخصه هاي بسيجيان دانست و گفت: رفع دغدغه هاي مقام معظم رهبري جزء اولين وظايف بسيجيان است که به حول و قوه الهي تلاش ها و فعاليت هاي خوبي در اين زمينه انجام پذيرفته است اما به اعتقاد بنده بايد تلاش بيشتري صورت بگيرد.


وي تاکيد کرد: برنامه ريزي جهت حضور و ورود بسيجيان به تمامي عرصه هاي مذهبي، فرهنگي، سياسي ، علمي و به طور کلي تمامي عرصه هايي که کار روي زمين مانده و نياز کشور است، مي تواند دغدغه هاي رهبر فرزانه انقلاب را کاهش دهد. لذا مي بايست روي ورود بسيجيان به اين عرصه ها برنامه ريزي صحيحي صورت پذيرد.


انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۹:۴۹

27 Dec 2019